printlogo


کد خبر: 141398تاریخ: 1394/4/15 00:00
سرخط خبر

 حسن روحانی، رئیس‌جمهور ضوابط تأمین دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور برای استخدام ۲۰۰۰ دستیار ستادی برای دستگاه‌های دولتی با لحاظ ۸ شرط را ابلاغ کرد.
 اطلس ملی فولاد ایران که در قالب کتاب و نقشه با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گردآوری و به چاپ رسید در مراسمی رونمایی شد.
 در صورت تصویب فهرست 127 کالای پیشنهادی وزارت صنعت در ممنوعیت واردات کالاهایی که تولید داخل دارند، در آینده دستگاه‌های دولتی نباید از گوشی‌های وارداتی استفاده کنند.
 ولی‌‌الله افخمی‌راد، رئیس سازمان توسعه تجارت از کاهش ۲۳ درصدی خام‌فروشی مواد معدنی خبر داد و گفت: این آمار نشانگر توجه به رویکرد صادرات محصولات با ارزش افزوده بالاتر در کشور است.
 شورای جهانی مسافرت و گردشگری ارزش صنعت گردشگری ایران در سال ۲۰۱۴ را 7/23هزار میلیارد تومان اعلام و پیش‌بینی کرد این صنعت در سال جاری میلادی رشد 6/6درصدی را تجربه کند.
 سیروس نصیری، مدیر امور عشایر استان تهران گفت: نخستین فروشگاه عرضه محصولات پروتئینی عشایری شهر تهران در میدان فلسطین، همزمان با عید سعید فطر آغاز به‌کار می‌کند.
 بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به نظام بانکی کشور در صدد وصول معوقات خُرد بانکی برآمده و راهکارهایی را برای این منظور در نظر گرفته و از بانک‌ها خواسته با ارائه تخفیفات و همکاری با بدهکاران خُرد، میزان مطالبات معوق در این زمینه را کاهش دهند.  
 معاون اول رئیس‌جمهور آیین‌نامه‌های مرتبط با قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.
 


Page Generated in 0/0071 sec