printlogo


کد خبر: 141406تاریخ: 1394/4/15 00:00
کوتاه و گویا


  به گفته محمد اخباری، سرپرست دانشگاه جامع علمی - کاربردی نخستین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات دانشگاه جامع
علمی – کاربردی با هدف ایجاد فضای تجاری‌سازی اختراعات، رفع چالش‌های صاحبان تولید و صنعت، معرفی دستاوردها و فناوری‌های علمی، حمایت از مخترعان و شناسایی استعدادها از 25 تا 27 مردادماه سال جاری در برج میلاد برگزار می‌شود.
  همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت علی(ع) و شب‌های قدر، باغ موزه قصر به مدت 5 شب تعطیل است و از روز شنبه 19 تیرماه دوباره پذیرای حضور مردم خواهد بود.
  فرحناز رافع، رئیس‌ داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از استقرار صندوق جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نفع مردم یمن در لیالی قدر و راهپیمایی روز قدس خبر داد.
  علی‌محمد مختاری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به خط قرمز شهرداری درباره تخریب باغات تهران، از صرف هزینه 600 میلیارد تومان بودجه برای تملک باغات در یک دهه گذشته در تهران خبر داده است.
  آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآنی بازنشستگان شهرداری تهران و خانواده‌های آنها با حضور حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی عضو شورای اسلامی شهر تهران، مصطفی منتظرالمهدی مدیرعامل سازمان بازنشستگی و جمعی از فعالان قرآنی کشور با تقدیر از 60 برگزیده در سالن همایش‌های سازمان حج و زیارت برگزار شد.


Page Generated in 0/0070 sec