printlogo


کد خبر: 141422تاریخ: 1394/4/15 00:00
اخبار

مانع جدید بر سر راه چشمی و استقلال
کار انتقال روزبه چشمی به استقلال با مشکل روبه‌رو شده است. سیروس محجوب که 80 درصد سهام باشگاه صبای قم را خریداری کرده است در اولین تصمیم خود قصد دارد مانع جدایی روزبه چشمی از این تیم شود. چشمی که روزهای پایانی هفته گذشته پس از واریز وجه رضایتنامه خود از سوی باشگاه استقلال به جمع شاگردان مظلومی اضافه شد بود، اینک تبدیل به مشکل بزرگ این تیم شده است. محجوب قصد دارد با باطل کردن نامه رضایتنامه وی اجازه انتقال او به استقلال را ندهد تا این بازیکن جوان و آینده‌دار، فوتبال خود را در شهر قم ادامه دهد. از سوی دیگر مسؤولان استقلال معتقدند با توجه به پرداخت وجه و طی شدن بخش زیادی از مراحل اداری این انتقال، چشمی باید فوتبال خود را در استقلال ادامه دهد. حال باید منتظر ماند و دید روزبه چشمی فصل آینده با کدام پیراهن به میدان خواهد رفت.

سپاهان تکمیل شد
به نظر می‌رسد سپاهان با جذب حبیب گردانی، نقل و انتقالات خود را به پایان رسانده باشد. این تیم 17 بازیکن بزرگسال دارد و فقط یک جای خالی برایش مانده که شاید فرکی آن را برای نیم‌فصل نگه دارد. سپاهان برای پوشش نقطه ضعف خود در سمت چپ خط دفاعی حبیب گردانی را جذب کرد؛ مدافع چپی که با تراکتورسازی به مشکل خورد تا سر از اصفهان در بیاورد و پیراهن سپاهان را بر تن کند. با حضور گردانی، تعداد بازیکنان حاضر در لیست بزرگسال سپاهان به عدد 17 رسید البته با توجه به توافق رحمان احمدی و مدیران این باشگاه. شهاب گردان، رحمان احمدی، هادی عقیلی، لئوناردو پادوانی، عبدالله کرمی، وریا غفوری، حبیب گردانی، سعید قائدی‌فر، احسان حاجی‌صفی، فوزیل موسی‌اف، محرم نویدکیا، رسول نویدکیا، امین جهان عالیان، حسین پاپی، محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی و لوسیانو پریرا 17 بازیکنی هستند که در لیست حسین فرکی قرار دارند. با این حساب، اگر فرکی یک سهمیه دیگر را برای تقویت سپاهان در نیم‌فصل یا میانه‌های نیم‌فصل اول نگه دارد باید گفت کار سپاهان در نقل و انتقالات به پایان رسیده و این تیم با حفظ استخوانبندی و فقط جذب 2 بازیکن، عرصه نقل و انتقالات را ترک کرده است. سپاهان در بی‌سروصداترین فصل نقل و انتقالات چند فصل اخیر خود، تیمی قدرتمند را روانه بازی‌ها خواهد کرد؛ تیمی که استخوانبندی‌اش حفظ شده و نقاط ضعفش را نیز برطرف کرده است.

کرار آبی ماند
مدیر برنامه‌های جاسم کرار خبر از ماندن در جمع استقلالی‌ها داد. طاهر سعیدی، مدیر برنامه‌های جاسم کرار بعد از جلسه با مسؤولان استقلال خبر از ماندن این هافبک عراقی در استقلال داد. او گفت: بعد از توافقاتی که با مسؤولان باشگاه استقلال داشتیم، جاسم کرار در این تیم می‌ماند و اگر تاکنون هم در تمرین‌ها شرکت نکرده است، به دلیل مطالباتش از فصل گذشته بود.
 
رکوردشکنی بانوی تیرانداز ایرانی
تیرانداز تیم‌ملی بانوان ایران در مسابقات دانشجویان جهان رکوردشکنی کرد. نجمه خدمتی در چهارمین روز بازی‌های دانشجویان جهان موفق شد اولین مدال کاروان ایران را در این رقابت‌ها به دست آورد. او علاوه بر کسب مدال طلای تیراندازی تفنگ بادی 10 متر زنان یونیورسیاد 2015، موفق شد رکورد فینال این رقابت‌ها را نیز به نام خود ثبت کند. نجمه خدمتی در مسابقه نهایی 6/206 امتیاز به دست آورد و موفق شد رکورد کسب بیشترین امتیاز فینال این ماده را در یونیورسیاد جابه‌جا کند و مدال طلا را به دست آورد.

معروف: باید هنوز از روسیه یاد بگیریم
کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران با اذعان به اینکه تیمش شایسته صعود به مرحله نهایی بود، گفت: روسیه با‌انگیزه و کم‌اشتباه بود و هنوز باید از این تیم یاد بگیریم. سعید معروف، کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران پس از باخت به روسیه اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول طبیعی بود که پیروزی بر روسیه سخت باشد اما ما با کیفیت خوبی وارد زمین شدیم. شاید اگر گیم اول را می‌بردیم شرایط فرق می‌کرد. به هر حال به بازی برگشتیم اما چون روسیه خیلی به این پیروزی نیاز داشت کم‌اشتباه بازی کرد. وی افزود: روسیه در گروه اول ماند. باید به آنها تبریک بگویم. این تیم چیزهای زیادی دارد که به ما یاد دهد. ما شایسته صعود بودیم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و در جام‌جهانی موفق شویم.


Page Generated in 0/0055 sec