printlogo


کد خبر: 141436تاریخ: 1394/4/15 00:00
سلام وطن

  اقدام ناپسند برخی دولتی‌ها در انتشار لیست دروغین بورسیه‌های متخلف لطمه بزرگی به آنها وارد کرد. ثابت هم شد که ادعایی کذب بوده است. کاش دستگاه قضا به این ظلم آشکار ورود کند تا دیگر کسی به خاطر اختلافات جناحی ـ سیاسی با آبروی افراد بازی نکند و طوری دروغگویان را مجازات کند که عبرت سایر کسانی شود که برای رسیدن به اهداف شخصی و باندی‌شان دست به هر کاری ولو غیراخلاقی و غیرشرعی می‌زنند.
سمیعی
  با آنکه این همه عقب‌نشینی از سوی ایران صورت گرفت؛ دشمنان این مرز و بوم همچنان رویه زورگویی‌شان را ترک نکرده‌اند. آیا نباید مذاکره‌کنندگان ما قاطعیتی نشان دهند تا آنها که قطعاً بسیار نیازمند این توافق هستند، کمی به خود بیایند و رویه اشتباه‌شان را که از نحوه برخورد تیم مذاکره‌کننده ناشی می‌شود،‌ تغییر دهند؟
سیروس
  قیمت میوه به طرز سرسام‌ آوری بالاست و واقعاً به سختی می‌توان آن را تهیه کرد. کسی هم نه پاسخگو است و نه اصلاً خود را مجبور به توضیح می‌داند. لااقل یک عذرخواهی که مسؤولان می‌توانند از این موضوع بکنند.
رستمیان
  اگرچه امید زیادی به آقای رئیس‌جمهور داشتم و برای همین به ایشان رأی دادم ولی متأسفانه می‌بینم در بر همان پاشنه دولت دهم می‌چرخد که رئیس‌ آن کشور را رها کرده بود و کار نمی‌کرد. ایشان هم صرفاً درباره توافق می‌گویند و لاغیر. در هر سخنرانی‌ای که حتی غیرمرتبط باشد ایشان از توافق می‌گویند. ان‌شاءالله توافقی به سود ما بشود ولی تمام مملکت نباید لنگ این موضوع باشد. موضوعات و معضلات زیاد دیگری هم هست که باید به آنها هم رسیدگی کرد و در پی رفع‌شان بود.
تقوی


Page Generated in 0/0059 sec