printlogo


کد خبر: 141990تاریخ: 1394/4/25 00:00
کوتاه و گویا

  در آستانه عید سعید فطر و همزمان با آخرین روزهای ماه مبارک رمضان محفل باشکوه گلریزان با حضور 200 تن از خانواده‌های زندانیان نیازمند و بی‌بضاعت با شرکت حدود 100 تن از خیرین و نیکوکاران شهر تهران و همراهی اهالی فرهنگ و هنر در باغ موزه قصر برگزار شد.
  علی باقرزاده، معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به راه‌اندازی هزار و500 مرکز یادگیری محلی در کشور طی 3 سال آینده از راه‌اندازی 500 مرکز یادگیری در سال جاری خبر داد.
  اولین اردوی دوام دانش‌آموزی از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از تاریخ 5 مرداد تا 22 شهریور با حضور 8000 دانش‌آموز دوره اول متوسط برگزار خواهد شد.
  به گفته مهدی خواجوی، رئیس نخستین سمینار تومورهای سر و گردن، مصرف توأمان سیگار و الکل شانس ابتلا به سرطان حلق و حنجره را 7 برابر افزایش می‌دهد.
  آرزو ذکایی‌فر، مدیرکل دفتر کودکان و مهدهای کودک سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح مصون‌سازی از اعتیاد در برخی مهدکودک‌ها خبر داد.
  محمدرضا حاجی‌بیگی، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران بر آمادگی کامل ناوگان مسافربی در پایانه‌های تهران همزمان با تعطیلات عید سعید فطر تاکید کرد.
 


Page Generated in 0/0060 sec