printlogo


کد خبر: 142016تاریخ: 1394/4/25 00:00
اخبار

ناراحتی سرمربی کازان از سردار
سرمربی روبین‌کازان بار دیگر به انتقاد از مهاجم ملی‌پوش ایران پرداخت.سردار آزمون که عضو تیم روبین‌کازان بود، در اواخر فصل قبل ترجیح داد به روستوف برود و در تیم قربان بردیف سرمربی سابقش بازی کند. در حالی که انتظار می‌رفت سردار بعد از پایان قراردادش به روبین کازان بازگردد، اینطور نشد و او همچنان در روستوف ماند، موضوعی که خشم رینات بیلیاتدینف سرمربی روبین را برانگیخت. بیلیاتدینف که چندی پیش نیز به انتقاد از سردار آزمون پرداخته بود بار دیگر در گفت‌وگو با soccer.ru گفت: مشکلی که برای سردار و تیم من ایجاد شد را دوستان، خانواده و نزدیکان او ایجاد کردند. در واقع مشاوره‌های غلطی که اینها به سردار دادند باعث شد تا این مشکل ایجاد شود. اگر نمی‌خواهی برای ما بازی کنی مستقیم بیا و مشکلت را به من بگو، این خیلی بهتر از راهی بود که سردار انتخاب کرد. او ادامه داد: سردار قبلا نیز به دلیل مصدومیت از ما خواست تا چند روزی در تمرینات نباشد و ما قبول کردیم. انتظار داشتم او این بار نیز مستقیم با خود ما صحبت کند. مشکلی بین من و سردار نبود ولی از وقتی که او برای جام ملت‌های آسیا به استرالیا رفت همه چیز تغییر کرد. پس از جام ملت‌ها دیر به ترکیب تیم اضافه شد و در ادامه مشکلاتی ایجاد کرد که اطلاع دارید.

مظلومی از برونو سزار به حاتمی رسید!
استقلالی‌ها در حالی از جذب سزار چشم‌پوشی می‌کنند که ظاهرا به دنبال جذب فرزاد حاتمی هستند.از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که فرزاد حاتمی در آستانه عقد قرارداد با استقلالی‌ها قرار دارد؛ خبری که ابتدا باور نکردنی به نظر می‌رسید چراکه استقلالی‌ها در یک قدمی جذب برونو سزاری بودند که همگان درخشش او را در سپاهان به یاد دارند. مظلومی در گفت‌وگویی که با ایسنا در تاریخ 17 فروردین سال 92 داشت از این بازیکن تمجید کرده و گفته بود: افسوس بازی با سپاهان را هم می‌خورم ولی قبول کنید سپاهان آن سال از الان بسیار قوی‌تر بود. اصلا آن سپاهان کجا و این سپاهان کجا. سال گذشته سپاهان تیم قدری بود و بسیار هماهنگ بازی می‌کرد. مهاجم آن تیم سزار بود که خودش یک تیم بود.حالا باید حق داد که با شنیدن خبر جذب حاتمی به جای سزار، هواداران استقلال به بهت فرو روند؛ حاتمی‌ای که 3 فصل پیش از استقلال رفت و هیچ‌گاه جز مدت کوتاهی که در ملوان بود، موفق عمل نکرد. او کسی است که پیراهن‌های فولاد، پرسپولیس و مس دسته یکی را در این مدت پوشید ولی عملکرد ناموفقی داشت. شاید بد نباشد مظلومی به این سوال پاسخ دهد که چرا حاتمی را به سزار ترجیح داده است؟

ناراحتی ژاوی از برخورد بد با کاسیاس
کاپیتان سابق بارسلونا به حمایت از ایکر کاسیاس پرداخت و رفتار فلورنتینو پرس در بی‌احترامی به کاسیاس را اقدامی زشت خواند. پس از رفتن کاسیاس از رئال و اشک‌های این بازیکن در نشست خبری خیلی از بازیکنان بزرگ واکنش نشان دادند و حالا ژاوی دوست صمیمی کاسیاس نیز به این اتفاق واکنش نشان داده و گفت: نباید با ورزشکاران پخته اسپانیایی، رفتاری غیرمحترمانه بشود. او به پورتو می‌رود و مطمئنم که مانند یک قهرمان از او استقبال خواهد شد. دور از اینجا (مادرید)، آنها قدر او را بیش‌تر خواهند دانست. او ادامه داد: وقتی به ایکر نگاه می‌کنم، احساس می‌کنم او اخیراً تحت فشار بازی کرده است، گویا مجبور بوده تا در هر بازی ثابت کند چه دروازه‌بان بزرگی است، بدون آنکه مثل گذشته از بازی کردن لذت ببرد. طی سال‌های اخیر دیده‌ام که به مانند گذشته از بازی کردن لذت نمی‌برد. او حتی خشمگین و مملو از نفرت به نظر می‌رسد و فکر می‌کنم همه کسانی که در این کشور هستند باید به این مساله فکر کنند. نباید طوری بشود که مردم، ارزش نهادن به تمام کارهایی که آنها یعنی بازیکنان پخته اسپانیایی برای ورزش‌شان انجام داده‌اند را رها کنند و به جای آن، روی نقاط ضعف‌شان تمرکز کنند، آن هم گاهی با قصد بد.

رؤیای صعود فوتبال ساحلی
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در صورتی که روز پنجشنبه بتواند از سد تاهیتی عبور کند برای نخستین بار در تاریخ به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام جهانی صعود می‌کند.تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ساحلی ایران پس از صعود از گروه C جا‌م جها‌نی 2015 پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی در آخرین بازی این مرحله روز پنجشنبه ساعت 22 به مصاف تیم ‌ملی تاهیتی می‌رود. در صورتی که ایران تیم ملی تاهیتی را شکست دهد برای نخستین بار به مرحله نیمه نهایی این بازی‌ها صعود می‌کند.برنده دیدار ایران و تاهیتی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار ایتالیا و ژاپن می‌رود.
 


Page Generated in 0/0061 sec