printlogo


کد خبر: 142086تاریخ: 1394/4/29 00:00
اخبار

برگزاری جشنواره عکاسی «چادرهای آسمانی»
دبیر نخستین جشنواره عکاسی مردمی چادرهای آسمانی اعلام کرد مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۲ مردادماه سال‌جاری تمدید شد. به گزارش مهر، نخستین جشنواره عکاسی تخصصی و مردمی «چادرهای آسمانی» به همت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و با همکاری هنرمندان عکاسی با هدف حمایت فرهنگی از توسعه عفاف، حجاب و تجلیل از کودکانی که به انتخاب و استفاده از چادر می‌پردازند برگزار می‌شود همچنین تولید منابع تصویری خلاقانه و الهام‌بخش با موضوع عفاف و حجاب، از دیگر اهداف این جشنواره هنری و مردمی است.

پخش «دردسرهای عظیم ۲» ادامه دارد
تهیه‌کننده مجموعه «دردسرهای عظیم ۲» از ادامه تصویربرداری پس از عید سعید فطر خبر داد. به گزارش سوره سینما، مهران مهام در این باره گفت: پخش سریال «دردسرهای عظیم ۲» با وقفه زیادی همراه بود. ما علاوه بر اینکه در لیالی قدر پخش نداشتیم 6 قسمت هم به خاطر پخش مسابقات والیبال از مردم دور ماندیم. با توجه به اینکه خبر ساعت ۲۲ شبکه 3 چیزی نیست که تأخیرپذیر باشد، ما نمی‌توانستیم قسمت‌های «آنچه گذشت» را به شکل مفصل‌تری در برنامه بگنجانیم. با این حال ارتباط مخاطب با سریال برقرار باقی ماند و ما در طول تصویربرداری که هنوز هم ادامه دارد اتفاقاتی را شاهد هستیم که به ما روحیه و انگیزه زیادی می‌دهد. تهیه‌کننده «دردسرهای عظیم ۲» در پاسخ به این سوال که پخش سریال تا کی ادامه دارد، بیان داشت: این مجموعه یک مجموعه ۲۶ قسمتی است و قرار نیست پایان‌بندی سریال را با عجله انجام دهیم و به قولی سر و ته قصه را به هم برسانیم. احترام به مخاطب همیشه اولویت کاری ما بوده است بنابراین پخش سریال چند قسمت بعد از عید سعید فطر هم ادامه خواهد داشت و احتمالا آخرین قسمت این مجموعه در جمعه هفته آینده، برابر با دومین روز مردادماه پخش می‌شود. قصه باید با شیب ملایم خود جمع می‌شد و نمی‌خواستیم ریتم اثر را به هم بزنیم.

حماسه تیپ ۵۷ ابوالفضل(ع) فیلم می‌شود
تولید فیلم سینمایی «دلاوران زاگرس» با موضوع دفاع مقدس و عملیات حاج عمران در استان لرستان کلید خورد. به گزارش سینماپرس، فرهاد پاک‎نیا تهیه‌کننده و نویسنده فیلم سینمایی دلاوران زاگرس در جمع خبرنگاران افزود: فیلم دلاوران زاگرس جانفشانی رزمندگان اسلام در تیپ ۵۷ ابوالفضل(ع) در عملیات حاج عمران را به تصویر می‎کشد. فرهاد پاک‎نیا با بیان اینکه پیش‌تولید این فیلم سینمایی انجام شده است، افزود: نشست‎های متعددی با رزمندگان دوران دفاع مقدس که در عملیات حاج‌عمران شرکت داشته‏‎اند، برگزار شده و اطلاعات جامعی درباره این عملیات غرورآفرین جمع‎آوری شده است. قرار است تعدادی از این رزمندگان با پوشیدن لباس رزم در آغاز فیلمبرداری این فیلم سینمایی حضور یابند. پاک‎نیا اضافه کرد: کارگردانی فیلم سینمایی دلاوران زاگرس را ناصر ناصرپور از کارگردانان مطرح استان لرستان برعهده دارد. وی بیان کرد: با توجه به حضور پرشور رزمندگان بروجردی در عملیات حاج عمران و تقدیم ۹۵ شهید و ۷۰ آزاده و جانباز در این عملیات، بخشی از فیلمبرداری دلاوران زاگرس در بروجرد انجام می‎شود.

خنده‌بازاری‌ها به شبکه نسیم بازمی‌گردند
کارگردان مجموعه تلویزیونی «خنده بازار» با سریال جدید «دست به نقد» به شبکه تلویزیونی نسیم می‌آید. به گزارش فارس، شهاب عباسی گفت: مجموعه تلویزیونی «دست به نقد» کار مشترک من و سیاوش مفیدی است که اولین قسمت آن همزمان با عید سعید فطر روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. این مجموعه هر شب ساعت 22 از این شبکه پخش خواهد شد. وی ادامه داد: این کار نیز مانند کارهای قبلی از فضای طنز برخوردار است و امیدوارم مخاطبان از دیدن آن لذت ببرند.  مجموعه تلویزیونی «دست به نقد» از شبکه نسیم و در 90 قسمت 25 دقیقه‌ای و در قالب چند آیتم در هر قسمت ساخته می‌شود که با توجه به آیتم‌ها، لوکیشن‌ها نیز تغییر می‌کند.


Page Generated in 0/0056 sec