printlogo


کد خبر: 142091تاریخ: 1394/4/29 00:00
اخبار

ریوالدو به تهران آمد
ریوالدو دسوزا با ورود به تهران در آستانه پیوستن به آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفت. ریوالدو دسوزا، هافبک برزیلی مدنظر استقلالی‌ها که روز (شنبه) اعلام شد قرار است به استقلال بپیوندد، صبح یکشنبه وارد تهران شده و قرار است مذاکراتی را با مسؤولان استقلال داشته باشد. همچنین استقلالی‌ها بعد از کش و قوس‌های فراوان ظاهرا با پروپیچ، مهاجم کروات صحبت‌هایی کرده‌اند و احتمالا او هم در روزهای آینده به ایران می‌آید تا با استقلال مذاکراتش را انجام دهد. این بازیکن قرار است به جای برونو سزار به استقلال بپیوندد.

بارتومئو  برنده انتخابات ریاست بارسلونا
انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا روز شنبه برگزار شد و جوزپ بارتومئو با کسب اکثریت آرا رئیس این باشگاه باقی ماند. جوزپ ماریا بارتومئو که از سال ۲۰۱۴ و بعد از استعفای روسل عهده‌دار ریاست باشگاه شده بود، توانست با کسب بیش از نیمی از آرا به‌عنوان رئیس باشگاه باقی بماند. بارتومئو مجموعا 63/54 درصد از آرا را مال خود کرد و لاپورتا، بندیتو و فریکسا، 3 کاندیدای دیگر این انتخابات، به ترتیب 03/33، 16/7، 70/3 درصد آرا را به دست آوردند. در این انتخابات از مجموع ۱۰۹هزار و ۳۶۷ عضو رسمی باشگاه که صلاحیت شرکت در انتخابات را داشتند، ۴۷ هزار و ۲۷۰ عضو در انتخابات شرکت و رای خود را به صندوق انداختند.

فرانسه حریف صربستان
در فینال لیگ جهانی
تیم والیبال فرانسه پدیده لیگ جهانی 2015، با شکست لهستان جواز حضور در فینال را به دست آورد. تیم والیبال فرانسه به عنوان پدیده این دوره از رقابت‌های لیگ جهانی 2015 و قهرمان دسته دو این مسابقات در مرحله نهایی شرکت کرد. فرانسوی‌ها با پیروزی 3 بر 2 مقابل لهستان جواز حضور در مسابقه فینال را به دست آوردند. پیش از این نیز صربستان با پیروزی بر آمریکا به فینال رسیده بود. بدین ترتیب تیم‌های آمریکا و لهستان برای کسب مقام سوم با هم مصاف می‌کنند و فینال این دوره از مسابقات نیز بین دو تیم فرانسه و صربستان برگزار می‌شود.

انتقال قرضی
 تنها راه پرسپولیسی شدن ضرغام
باشگاه پرسپولیس تنها به صورت قرضی می‌تواند مدافع تیم‌ملی عراق را به خدمت بگیرد. بعد از اینکه مسؤولان باشگاه پرسپولیس نتوانستند مدافع چپ عراقی را به خدمت بگیرند، این بازیکن قراردادش را با باشگاه پلیس عراق تمدید کرد و در حال حاضر انتقال قرضی تنها راهی است که پرسپولیسی‌ها می‌توانند از طریق آن ضرغام را به خدمت بگیرند. با اعلام مدیر برنامه‌های ضرغام اسماعیل، دو باشگاه اماراتی العین و الوصل حاضرند برای خرید ضرغام پول خوبی بپردازند و در حال حاضر مشغول مذاکره با باشگاه پلیس عراق هستند. این در حالی است که مذاکرات مسؤولان باشگاه پرسپولیس با تیم عراقی متوقف شده است. به هر حال چنانچه باشگاه پرسپولیس همچنان راغب به جذب ضرغام باشد باید مذاکرات جدیدی را با باشگاه پلیس عراق داشته باشد و چون توان پرداخت پول رضایتنامه این بازیکن را ندارد، فقط به صورت قرضی می‌تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد. ضمن اینکه باشگاه عراقی بدش نمی‌آید ضرغام در پرسپولیس بازی کند تا بیشتر بازی‌اش به چشم بیاید و مشتریان او بیشتر شوند.

دعوت کمیته اخلاق از فرهاد کاظمی
فرهاد کاظمی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای پاسخگویی به این کمیته احضار شد. علی‌اکبر محمدزاده در این باره به سایت فدراسیون فوتبال گفت: برخی اظهارنظرهای غیرمنطقی و غیرواقع، توسط برخی اشخاص در فضای مجازی و درباره رأی کمیته استیناف در پرونده بازیکن راه‌آهن انتشار پیدا کرده است، آن هم درباره رأیی که هنوز به صورت نهایی صادر و اعلام نشده است. رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: این امر مبین همکاری و ارتباط فرهاد کاظمی با راوی خبر است. از همین رو نامبرده جهت ادای پاره‌ای از توضیحات به کمیته اخلاق دعوت خواهد شد.

هافبک ۱۸ ساله فولام در سیتی
باشگاه منچسترسیتی با انعقاد قراردادی که مبلغ آن فاش نشده هافبک جوان تیم فوتبال فولام را به خدمت گرفت. «پاتریک روبرتس» ۱۸ ساله روز شنبه به باشگاه منچسترسیتی پیوست. روبرتس فصل گذشته برای اولین بار با پیراهن فولام در بازی با من‌سیتی در ورزشگاه اتحاد به میدان رفت و ۲۲ بار برای این تیم بازی کرد. این بازیکن سومین خرید تابستانی من‌سیتی محسوب می‌شود.


Page Generated in 0/0050 sec