printlogo


کد خبر: 142395تاریخ: 1394/5/4 00:00
وزیر آموزش‌وپرورش مطرح کرد
آخرین خبرها از آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش

گروه اجتماعی: هماهنگی‌های لازم را با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم و در حال نهایی کردن محتوا، منابع و تاریخ آزمون هستیم.
به گزارش «وطن امروز» علی‌اصغر فانی،  وزیر آموزش‌وپرورش با بیان این مطلب و درباره زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه، اظهار کرد: در حال نهایی کردن محتوا، منابع و تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش هستیم.
وی افزود: امیدواریم تا پایان هفته جزئیات قطعی شود تا بتوانیم آن را اعلام کنیم.
وزیر آموزش‌وپرورش تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم را با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم و برگزاری این آزمون نیز به سازمان سنجش و آموزش کشور واگذار شده است.
فانی در پاسخ به این پرسش که آیا در این هفته مواد آزمون ابلاغ می‌شود؟ بیان کرد: امیدواریم این اتفاق بیفتد. تنها مباحث هماهنگی‌ها مانده و آنچه مربوط به ما است، مدت‌هاست که آماده کرده‌ایم.
وی عنوان کرد: آزمون استخدامی جدای از آزمون ادواری سنجش محسوب می‌شود و این سازمان یک آزمون جداگانه برای آموزش‌وپرورش در تابستان برگزار می‌کند و افرادی که در این آزمون پذیرفته شوند، پس از گزینش و مصاحبه، یک دوره یک ساله را در دانشگاه فرهنگیان برای آشنایی با حرفه معلمی طی می‌کنند؛ این در حالی است که آزمون‌های استخدام‌های ادواری اینگونه شرایط را ندارند.
فانی خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش براساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود و پذیرفته‌شدگانی که گواهی معلمی دریافت کنند، به استخدام آموزش‌وپرورش درمی‌آیند.
 


Page Generated in 0/0058 sec