printlogo


کد خبر: 142416تاریخ: 1394/5/4 00:00
اخبار

برگشت چک‎ اسپانسر سازمان لیگ
سازمان لیگ فوتبال ایران چک‎های حامی تبلیغات محیطی فوتبال ایران را برگشت ‌زد. سال گذشته بود که شرکت ایران‌نوین در قراردادی با سازمان لیگ فدراسیون فوتبال متعهد شد مبلغ ۶۰ میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت کند اما عدم رعایت این تعهد باعث شد سازمان لیگ نسبت به برگشت‌زدن چک‌های این شرکت اقدام کند. امیر عابدینی عضو هیأت‌رئیسه سازمان لیگ در این باره گفت: ما برای گرفتن حق‌مان با کانون ایران‌نوین می‌جنگیم و امروز هم چک‌های این شرکت را برگشت زدیم. تا فردا باید این مشکل حل شود و من همچنان در حال جنگم.

آزادی یک طبقه شد
رئیس سازمان لیگ برتر گفت: براساس تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا تماشاگران نمی‌توانند در طبقه دوم ورزشگاه آزادی بنشینند. مهدی تاج صبح روز شنبه ضمن اعلام این مطلب گفت: براساس تاکیدی که کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد تماشاگران باید در ورزشگاه‌ها روی صندلی‌های شماره‌دار بنشینند. به همین خاطر در ورزشگاه آزادی این امکان فقط در طبقه اول وجود دارد و علاقه‌مندان به فوتبال نمی‌توانند در طبقه دوم بنشینند. وی افزود: این جزو تکالیفی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کشورها در نظر گرفته است. تاج، در ادامه با اشاره به احتمال قطع برق ورزشگاه آزادی گفت: همین الان می‌خواهند برق آزادی را قطع کنند، درحالی که سازمان لیگ برای هر بازی
۶۰ میلیون تومان به آنها می‌دهد. خواهش من این است ورزشگاه‌ها را به خود باشگاه‌ها بدهند.

ناکامی کاسیاس در نخستین تجربه
دیدار نخست اسطوره‌ رئال‌مادرید با پیراهن پورتو برای او خوش یمن نبود، چرا که این تیم پرتغالی با نتیجه 2 بر یک بازی را واگذار کرد. پورتو در دیداری دوستانه که برابر بوروسیا مونشن‌گلابادخ آلمان انجام داد با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. در این دیدار ایکر کاسیاس، سنگربان سابق رئال‌مادرید برای نخستین‌بار در درون دروازه‌ پورتو به میدان رفت و 2 بار هم دروازه خود را باز شده دید تا آغاز خوبی با این تیم پرتغالی نداشته باشد. در نیمه نخست این دیدار بوروسیا مونشن‌گلادباخ توانست 2 بار دروازه حریف خود را باز کند. در نیمه دوم پورتو یکی از گل‌های خود را جبران کرد تا بازی در نهایت با نتیجه
 2 بر یک به سود نماینده آلمان به پایان برسد.

رئیس فدراسیون جودو استعفا کرد
رئیس فدراسیون جودو از سمت خود در این فدراسیون استعفا کرد. درپی اتفاقات و نتایج ضعیف و همچنین انتقادات فراوان نسبت به عملکرد فدراسیون جودو، محمدعلی رستگار، سرانجام مجبور به استعفا از ریاست این فدراسیون شد.
قرار است از بین برانوش نیک‌بین، آرش میراسماعیلی یا محمد درخشان یکی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون جودو منصوب شود که در این میان شانس میراسماعیلی بیشتر از سایرین است. وزارت ورزش و جوانان در تلاش است با توجه به فاصله حدودا یک‌ساله باقیمانده تا آغاز بازی‌های المپیک 2016 ریو هر‌چه‌ سریع‌تر انتخابات فدراسیون جودو را برگزار کند تا این رشته بتواند نتایج مناسبی را در المپیک کسب کند. براین اساس تا 6 ماه آینده انتخابات فدراسیون جودو برگزار خواهد شد.

انتقاد رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از وزیر ورزش
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از غیبت وزیر ورزش و جوانان در نشست آسیب‌شناسی خصوصی‌سازی
2 باشگاه استقلال و پرسپولیس انتقاد کرد. دومین نشست آسیب‌شناسی خصوصی‌سازی در ورزش کشور و همچنین واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح  روز شنبه در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی آغاز شد و قرار بود محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز در این نشست حضور داشته باشد. کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در ابتدای این نشست با انتقاد از غیبت گودرزی گفت: درحالی که قبلا با ایشان هماهنگی‌های لازم انجام شده بود اما صبح امروز(دیروز) از دفتر وزیر ورزش تماس گرفتند و گفتند ایشان در ریاست جمهوری جلسه دارند و نمی‌آیند. وی ادامه داد: درحالی که مدیران و کارشناسان بزرگی در این نشست حضور دارند که نظرات آنها می‌تواند به وزارت ورزش برای اتخاذ تصمیم بهتر کمک کند اما وزیر ورزش این فرصت را از دست داد. این در حالی است که وزیر ورزش می‌توانست بیشترین بهره را از نظر کارشناسی مدیران گذشته 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس ببرد.


Page Generated in 0/0053 sec