printlogo


کد خبر: 142448تاریخ: 1394/5/4 00:00
سلام وطن

 حالا که حفره‌های توافق هسته‌ای در حال نمایان شدن است و این مسؤولیت به دست مجلس است که آن را تصویب یا رد کند، خوب است نمایندگان محترم با دقت و ظرافت کامل و فارغ از مصلحت‌های سیاسی و رودربایستی‌های معمول کاری کنند که نسل‌های بعد بر آنها درود بفرستند. نکند به خاطر مسائل جزئی، دانش‌افزایی ایرانیان به خطر بیفتد. آنها الان مسؤولیت مهمی برعهده دارند. نباید کوچک‌ترین افتراقی بین قانون حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای و جمع‌بندی وین وجود داشته باشد.
یزدانی
 دولت محترم زحمت خود را کشید و البته خیلی هم به موضوع مذاکرات بها داد. حال توافق به نظر دولت متوازن و خوب است. اما تصمیم‌گیرندگان دیگری نیز هستند که مسؤولند آن را تایید یا رد کنند. از این به بعد باید ببینیم کسانی که مسؤولیت نهایی کردن یا مردود اعلام کردن جمع‌بندی را برعهده دارند، چگونه عمل می‌کنند. کاری کنند که بتوانند به ملت پاسخ مناسب بدهند. به اینکه متهم شوند به رد کردن یا پذیرفتن توافقی که بد یا خوب بود هم اعتنا نکنند. تکلیف خود را انجام دهند.
معصومی
 کسانی که وزیر خارجه جنایتکار فرانسه را به‌عنوان نخستین وزیر خارجه 1+5 بعد از توافق به ایران دعوت کردند، آیا سابقه پر از جرم وی را نمی‌دانستند؟ یکی از آداب دیپلماتیک هم درست انتخاب کردن است نه کسی را دعوت کنند و به شادی آمدن وی بپردازند که قاتل است و حتی در مذاکرات هم خیلی کارشکنی کرد.
یک هموطن


Page Generated in 0/0053 sec