printlogo


کد خبر: 142472تاریخ: 1394/5/5 00:00
سلام وطن

  قرار بود دولت محترم در مذاکرات، تحریم‌ها را لغو یا اینکه هسته‌ای را تعطیل کند؟!! خب! این کارهایی را که قبول کرده انجام دهد، بدون مذاکره هم می‌توانست. خواهش می‌کنیم مجلس محترم با دقت فراوان در بررسی توافقنامه، نگذارد خون دانشمندان شهید هدر رود.
یوسف‌خان
 متاسفانه برای پارک کردن خودروهای مراجعه‌کنندگان به بیمارستان 1000 تختخوابی دکتر شریعتی اصفهان جای کمی وجود دارد. لطفا شهردار محترم جدید برای رفع این مشکل اقدامی کند.
سبک‌روح
  چه فرقی میان رسیدگی قضایی به پرونده‌های چک و سفته با ارقام متفاوت در محاکم دادگستری وجود دارد؟ چرا بالای 5 میلیون تومان وکیل اجباری می‌خواهد؟
 جواهریان
  خوب است این همه نخبگان گفتند به آمریکای فریبکار نباید اطمینان کرد؛ اگر این زنهارها و هشدارها نبود چه بلایی سر صنعت هسته‌ای‌مان می‌آمد؟ تازه! خوشحال هم هستند(!)
یک هموطن
  هنوز هم برای رد توافقی که امضا نشده است، وقت هست. اولاً خود دولت با بررسی جوانب نگذارد چنین توافق ضعیفی به نامش ثبت شود؛ ثانیاً اگر دولت محترم اصرار دارد توافق متوازن است و 2-3 بازی را از غرب برده‌ایم، نمایندگان ملت ببینند گل‌های ما آفساید نبوده و سرمربی (رئیس‌جمهور محترم) و کاپیتان (وزیر محترم امور خارجه) اشتباه تصور نکرده باشند.
مبین


Page Generated in 0/0069 sec