printlogo


کد خبر: 142520تاریخ: 1394/5/5 00:00
سرخط خبر

 مهدی ابوئی مهریزی، عضو هیأت‌رئیسه سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی‌گفت: در حالی که ورق فولادی با ضخامت 2 میلیمتر در داخل کشور تولید نمی‌شود اما در بازنگری تعرفه‌های وارداتی برای سال 94 تعرفه این کالا از 4 به 15 (معادل 375 درصد) افزایش یافته که خطای محرز دولت  است.
 موسسه رتبه‌بندی کپیتال اینتلیجنس چشم‌انداز اقتصاد ایران را از وضعیت «باثبات» به «مثبت» ارتقا داد.
 محمد خداکرمی، سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری از آماده شدن گزارش کمیته بررسی سقوط آنتونف ۱۴۰ خبر داد و گفت: شرط برقراری پروازها میان ایران و آمریکا هماهنگی‌های دیپلماتیک 2 کشور است.
 مهدی کرباسیان، معاون وزیر صنعت با بیان اینکه در حال حاضر تعرفه ۱۰ درصدی برای شمش و ۲۰ درصدی برای دیگر مقاطع فولادی تعیین شده که به اعتقاد ما باید این ارقام افزایش پیدا کند، گفت: هم‌اکنون مشغول ارائه پیشنهاد برای اصلاح تعرفه فولاد هستیم.
 سامانه تعاملی گزارش عملکرد اصل ۴۴ قانون اساسی و بهبود محیط کسب و کار با حضور معاون امور اقتصادی و نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی رونمایی شد.
 بانک مرکزی دستورالعمل اجرایی کارت اعتباری بر پایه عقد مرابحه را به شبکه بانکی به استثنای بانک‌های قرض‌الحسنه ابلاغ کرد.
 گزارش تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور تاکید دارد که فولادهای استانی بدون توجه به آمایش سرزمینی، با نگاه سیاسی و عوام‌فریبانه تاسیس شده است و همچنین علت اصلی مشکلات را خصوصی‌سازی غلط شرکت فولاد می‌داند. این گزارش به قوه‌قضائیه ارسال شده است.
 مدیر گروه خودروسازی ایران خودرو گفت: پارسال 16 هزار و 700 میلیارد تومان
خودرو فروختیم.


Page Generated in 0/0056 sec