printlogo


کد خبر: 142648تاریخ: 1394/5/7 00:00
اخبار

برگزاری روز المپیک و بانوان در جاده تندرستی
 به‌گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، در چهارمین روز از هفته‌ المپیک و ورزش‌های همگانی مراسم المپیک و بانوان در مجموعه ورزشی انقلاب با همت هیأت ورزش‎های همگانی تهران برگزار شد. بیش از 500 بانوی ورزشکار با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب مسیر جاده تندرستی را طی کردند. در این مراسم نایب‌رئیس و دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی حضور داشتند. در پایان این مراسم با انجام قر‌عه‌کشی جوایزی نیز به برخی بانوان اهدا شد.

خداحافظی بازیکنان سابق سرخابی
سپهر حیدری و سیاوش اکبرپور در یک روز از فوتبال خداحافظی کردند. معمولا روز پایانی نقل و انتقالات، با خداحافظی بسیاری از بازیکنان پا به سن گذاشته همراه می‌شود. بعضی از آنها بعد از اینکه بدون تیم ماندند، آرام و بدون سر و صدا از فوتبال حذف می‌شوند اما بعضی دیگر تصمیم می‌گیرند با یک مصاحبه پرسر و صدا، بگویند خداحافظی‌شان تصمیمی شخصی بوده، عزت‌شان را حفظ کرده‌اند، حاضر نبودند تحت هر شرایطی در این فوتبال بمانند و به خاطر نداشتن پیشنهاد فوتبال را کنار نگذاشته‌اند.  سپهر حیدری گفته به خاطر اینکه نمی‌خواسته پیراهنی غیر از پرسپولیس و ذوب‌آهن را بپوشد از فوتبال خداحافظی کرده است. البته حیدری توضیح داده پیشنهادهایش از تیم‌های لیگ یکی و انتهای جدولی بوده که ترجیح داده به آنها جواب منفی بدهد. اظهارنظر جالب‌تر مربوط به علیرضا اکبرپور است. مهاجم سابق استقلال گفته به خاطر فشار زیاد فوتبال تصمیم گرفته «فرار» کند و احتمالا همزمانی خداحافظی‌اش با پایان نقل‌وانتقالات لیگ برتر، اتفاقی بوده است! اکبرپور که فصل پیش یک گل هم نزد، از این فرصت استفاده کرده و به بازیکنانی که از او بزرگ‌تر هستند و خداحافظی نکرده‌اند طعنه زده است: «من از فوتبال خداحافظی کردم تا راه را برای امثال رضا عنایتی عزیز باز کنم».

فدراسیون فوتبال پاسخ آدیداس را داد
پاسخ نامه برند آدیداس به‌عنوان یکی از گزینه‌های اسپانسر لباس تیم‌های ملی فوتبال توسط کمیته بازاریابی این فدراسیون داده شد تا مذاکرات همچنان ادامه یابد. محمد درخشان، عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه برند آدیداس به این فدراسیون نامه نوشته و شرایطش را عنوان کرده است، اظهار کرد: جواب نامه برند آدیداس از سوی فدراسیون فوتبال داده شد تا مذاکرات بر سر شرایط عنوان شده ادامه یابد. آنها پیشنهاد کردند سفارشات خود را به‌صورت یک ساله به آنها ارائه کنیم و ما نیز شرایط خود را در این زمینه به آنها اعلام کرده‌ایم. وی ادامه داد: مذاکرات بر سر عدد، میزان تخفیف، محل دریافت کالا و مدت زمان ارائه سفارشات در حال ادامه است. آنها درخواست کرده‌اند به صورت یک‌ساله سفارشات خود را به آنها ارائه دهیم. با توجه به اینکه قرارداد ما در صورت انعقاد 4 ساله خواهد بود، درخواست کرده‌ایم در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری که کمتر از یک سال است، درخواست سفارش کنیم. این سفارشات در بخش بانوان، تیم ملی امید، بزرگسالان، فوتسال، فوتبال ساحلی و... است. درخشان در پاسخ به اینکه چه زمانی تکلیف برند آدیداس مشخص خواهد شد، بیان کرد: قراردادی که امضا خواهد شد 4 ساله است اما اگر بخواهیم در این زمینه عجله کنیم این کار اصلا
به مصلحت نیست.  

ظرف‌های مورینیو را می‎شوییم
مونتسرات سئارا، همسر رافا بنیتس سرمربی رئال‌مادرید، گفت آنها باید ظرف‌های بجا مانده از ژوزه مورینیو را تمیز کنند. رافا بنیتس، سرمربی سابق ناپولی امسال جانشین کارلو آنچلوتی در رئال شد، حالا همسر این سرمربی به مورینیو کنایه زده است.  این در حالی است که سرمربی سابق ناپولی به‌تازگی و اوایل تابستان امسال راهی سانتیاگو برنابئو شده و مورینیو در 3 باشگاه مختلف بوده و آنها قبلا با هم چالش‌های زیادی داشته‌اند. خانم بنیتس باور دارد این تقریبا مقدر شده که شوهرش به باشگاه‌هایی ملحق شود که مورینیو قبلا سرمربی آنجا بوده است. او در مصاحبه با «لا رجیون» به شوخی گفت: ما داریم ظرف‌های مورینیو را می‌شوییم. سئارا که کارشناس حقوق است افزود علاقه شوهرش به فوتبال با وجود موقعیت‌های سخت او در ناپولی، هیچ آسیبی ندیده است. او گفت: رافا در اولین دیدارمان، درباره سیستم ۲-۴-۴ برای من حرف زد و سخت است بتوانی او را دور از فوتبال نگه داری. وی افزود: در سالی که او مربی نبود به مربی تیم مدرسه‌ای کمک می‌کرد.


Page Generated in 0/0066 sec