printlogo


کد خبر: 142665تاریخ: 1394/5/7 00:00
سلام وطن

 با آنکه اجرای طرح اتوبوس‌های پرسرعت موجب آسایش و رفاه شهروندان شده است، در برخی خطوط مشکلات ترافیکی ایجاد کرده که همان مسؤولان محترمی که این ایده‌های مناسب را اجرا کرده‌اند، با کمی بررسی بهتر و بیشتر، می‌توانند آنها را هم رفع کنند تا سرنشینان اتومبیل‌های شخصی هم مشکلی نداشته باشند.  البته بنده هم معتقدم با هر چه بهتر شدن وضع خطوط حمل‌ونقل شهری، باید اکثریت جامعه از وسیله شخصی خود استفاده نکنند ولی در عین حال، تا ساماندهی کامل، خوب است به گلایه دیگر شهروندان نیز رسیدگی شود. مثلاً در بزرگراه بسیج (بخش افسریه) پس از برقراری خطوط بی‌آرتی ترافیک سنگینی حاکم شده است. لطفاً در این باره چاره‌ای اندیشیده شود.
تذری
 چند سالی است سازوکار بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره پرداخت حقوق و مطالبات جانبازان و ایثارگران با اشکال مواجه شده و این موضوع چند بار از طریق رسانه‌های گوناگون پیگیری شد که متاسفانه به نتیجه نرسید بدین وسیله خواستار توجه بیشتر به حقوق ایثارگران از طریق مجلس شورای اسلامی و ملاقات با رئیس مجلس هستم.
خرم
مسؤولانی که با شانتاژ رسانه‌ای و بی‌اخلاقی‌های برخی مطبوعات هم‌گروه خود، به خاطر سهل‌انگاری اثبات‌نشده آتش‌نشانی یا نبود امکانات، در حادثه سال گذشته یک کارگاه در خیابان جمهوری، شهردار تهران را مستحق استعفا دانسته و در صورت امتناع وی، خواستار استیضاح شهردار در شورای شهر بودند، در رسوایی سیلاب اخیر، چرا خفقان گرفته و نه خواستار استعفا یا برکناری مدیری می‌شوند و نه از استیضاحی حرف می‌زنند؟  چرا همه چیز از سوی حامیان فتنه ـ چه افراد و جریان‌هایش، چه روزنامه‌ها و سایت‌هایش ـ جناحی دیده می‌شود؟ اگر شهرداری در مورد اخیر هم مقصر بود، آنها چگونه رفتار می‌کردند؟ بی‌انصاف‌ها!
سلیمان‌نیا
 


Page Generated in 0/0074 sec