printlogo


کد خبر: 142677تاریخ: 1394/5/7 00:00
سرخط خبر

 بهمن عشقی با حکمی از سوی مسعود خوانساری، دبیر کل اتاق بازرگانی‌‌‌‌‌‌، صنایع، ‌معادن و کشاورزی تهران شد.
 تسنیم نوشت: در حالی مقامات فرانسوی برای تسخیر بازار مصرف ایران خیز برداشته‌اند که این کشور در 3 سال اجرای تحریم‌ها بیش از ۳ میلیارد یورو از محل صادرات به ایران زیان دیده است.
 علی خان‌محمدی، دبیر اجرایی بنیاد گندمکاران کشور گفت: بنیاد ملی توانمندسازی گندمکاران پیشگام ایران با تغییر نام از مجمع ملی گندمکاران خبره کشور، به منظور افزایش بهره‌وری در تولید گندم ایجاد شد.
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضای رسیدگی به اساسنامه شرکت ملی نفت را براساس اصل ۸۵ قانون اساسی به تصویب رساندند و کمیسیون انرژی را مسؤول بررسی و تصویب آن کردند.
 براساس مصوبه شورای اقتصاد تعرفه واردات گندم برای جلوگیری از «رانت قیمتی» در طرح خرید تضمینی گندم افزایش یافت.
 برای نخستین‌بار، آیین فرش قرمز هنر تئاتر با فرش دستباف ایرانی برگزار شد و هنرمندان کشور در برابر دستبافته‌های ایرانی عکس‌هایی به یادگار گرفتند.
 بانک مرکزی در بخشنامه‌ای همه مؤسسات اعتباری را موظف کرد ظرف ۳۰ روز پس از ابلاغ این آیین‌نامه، هر 3 ماه یکبار فهرست اموال و دارایی‌های ناشی از تملک قهری خود را به بانک مرکزی ارسال کنند.
 محمد خداکرمی، سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با رفع تحریم‌‌ها این امکان فراهم می‌شود که در راستای جوان‌سازی ناوگان، ایرلاین‌های ایرانی برای خرید هواپیماهای جدید بین ۱۰ تا ۱۵ درصد مبلغ کل هواپیما را به صورت نقد و باقی‌ را در اقساط ۱۰ تا ۱۵ ساله با سود مشخص سالانه پرداخت کنند‌.
 علیرضا فیض‌بخش، رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت با بیان اینکه تغییری در وظایف ستاد داده نشده و بدون هیچ تغییری به وزارت راه منتقل می‌شود، گفت: این احتمال وجود دارد که خارج کردن خودروهای فرسوده به وزارت صنعت انتقال یابد.
 


Page Generated in 0/0062 sec