printlogo


کد خبر: 143096تاریخ: 1394/5/14 00:00
اخبار

اسلامیان: با مدیریت صدقه‌ای چگونه کی‌روش حفظ شود؟
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال می‌گوید پول را به صورت صدقه دادن بدترین نوع مدیریت فوتبالی در کشور است و در چنین فضایی انتظار نداشه باشید کی‌روش حفظ شود. اسلامیان روز گذشته درباره خروج کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی‌روش سرمربی بین‌المللی و فهیمی است. من به شخصه از برنامه‌ریزی‌ای که او برای تیم ملی تا 4 سال آینده داشت لذت بردم. سرمربی تیم ملی اردو می‌خواهد، بازی تدارکاتی می‌خواهد و سعی دارد شرایط تیم را به‌گونه‌ای تغییر دهد تا از بهترین وضعیت برخوردار باشد. چگونه شما می‌توانید با فوتبال صدقه‌ای مربی در این سطح را حفظ کنید؟

پروپیچ هنوز نمی‌تواند برای استقلال بازی کند
برخلاف برخی اخبار منتشر شده ظاهرا هنوز مشکل پروپیچ و استقلال حل نشده و صدور ITC این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ظاهرا هنوز مشکل پروپیچ و استقلالی‌ها همچنان حل نشده و ITC این بازیکن برای بازی با ملوان صادر نشده است. براساس جواب استعلامی که فیفا به باشگاه استقلال داده است، حل مشکل این بازیکن در اختیار فدراسیون فو‌تبا‌ل قرار گرفته و تبعات احتمالی مشکلات این بازیکن برعهده فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران، سازمان لیگ و باشگاه استقلال قرار گرفته است. به همین دلیل قرار است جلسه‌ای در سازمان لیگ فو‌تبا‌ل ایران برگزار شود تا درباره مشکل پروپیچ بررسی صورت گیرد و در صورت امکان مجوز بازی این بازیکن صادر شود. هر چند براساس اعلام برخی منابع این امر منوط به تعهد باشگاه استقلال جهت پذیرفتن همه عواقب احتمالی است. مشکل پروپیچ احتمالا تا ۲ روز آینده مشخص می‌شود که حل‌شدنی است یا نه. مشکل این بازیکن از آنجا شروع شد که وی در بازی تیم سابقش در لیگ اروپا به میدان رفت و این در حالی بود که نیمه دوم بازی این تیم در لیگ اروپا به وقت تهران بعد از پایان موعد نقل و انتقالات لیگ برتر بوده است.

کمک 300 میلیونی کرجی‌ها
 به بیت‌الله عباسپور
شامگاه دوشنبه 12 مرداد، مسؤولان، هنرمندان، ورزشکاران و مردم استان البرز در آیینی که به نام همراهی و همدلی با بیت‌الله عباسپور، قهرمان بدنسازی ایران و جهان نام داشت، 300 میلیون تومان برای کمک به هزینه‌های درمانی این قهرمان جمع‌آوری کردند. بیت‌الله عباسپور، قهرمان پرورش اندام ایران که در میان طرفدارانش به بیتو (Baito) شهره است، این روزها در بستر بیماری به سر می‌برد و در بخش ‌آی‌سی‌یو تحت مراقبت ویژه پزشکان قرار دارد. عباسپور که از چند سال پیش عنوان «کوه عضله ایران» را یدک می‌کشد همواره به خوش‌خلقی و مهربانی شهره بوده و در پشت آن همه عضله، قلبی پرمهر دارد اما او که از چند ماه پیش در بستر بیماری افتاده، این روزها دچار مشکلات جدی شده و از انجام برخی امور ساده نظیر غذا خوردن و راه رفتن نیز ناتوان شده است. در این آیین ناصر پور علی فرد، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، علیرضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی، رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، کیانوش گرامی، هنرپیشه سینما و تلویزیون و بسیاری از مسؤولان و قهرمانان رشته‌های مختلف حضور داشتند.

جهانبخش: «آلکمار» 2 میلیون یورو برای انتقالم پرداخت کرد
بازیکن ایرانی تیم «آلکمار» می‌گوید این باشگاه برای انتقال او دو میلیون یورو پرداخت کرده است. علیرضا جهانبخش درباره پیوستنش به آلکمار اظهار کرد: بعد از پایان فصل پیشنهادات خوبی به باشگاه آمد اما با توجه به اینکه دوست داشتم فوتبالم را در هلند ادامه بدهم، به مدیر برنامه‌ها و باشگاه اعلام کردم می‌خواهم به فوتبالم در هلند ادامه بدهم بنابراین با اینکه پیشنهادات وسوسه‌کننده‌ای داشتم و تصمیم برایم سخت شده بود، تصمیم گرفتم به باشگاه آلکمار بروم. وی افزود:باشگاه آلکمار هر ساله جزو تیم‌های برتر هلند است و با توجه به اینکه سال قبل در لیگ سوم شده بود، سال آینده در لیگ اروپا حضور دارد. خوشحالم به این تیم آمده‌ام و امیدوارم بتوانم عملکردی که در باشگاه نایمخن داشتم در اینجا هم داشته باشم. جهانبخش تصریح کرد: باشگاه آلکمار من را به‌عنوان بال راست جذب کرده است و هدفشان این است که در لیگ اروپا نتیجه بگیرند. او همچنین درباره مصدومیتش هم گفت: در دوران تعطیلات به مصدومیت پایم پرداختم و الان شرایط خوبی دارم.


Page Generated in 0/0064 sec