printlogo


کد خبر: 143097تاریخ: 1394/5/14 00:00
آخرین اخبار فصل جابه‌جایی تابستانی در اروپا
دی ماریا گران‌ترین بازیکن تاریخ


دی ماریا گران‌ترین بازیکن تاریخ
هر چه به روزهای پایانی فصل جابه‌جایی تابستانی و شروع لیگ‌های معتبر اروپایی نزدیک می‌شویم انتقال بازیکنان هم بیشتر می‌شود. بعضی از تیم‌ها تا الان توانسته‌اند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند و کارهای تاکتیکی را در فصل آمادگی دنبال می‌کنند اما در این میان بعضی از تیم‌ها هم هستند که منتظر روزهای پایانی هستند تا خریدهای بزرگ خود را پس از
کش و قوس‌های زیاد جذب کنند. در این گزارش می‌خواهیم به مهم‌ترین اخبار فصل جابه‌جایی تابستانی در ۲۴ ساعت اخیر بپردازیم.
شیاطین سرخ این بار به دنبال په‌په
سران باشگاه منچستریونایتد در فصل جابه‌جایی تابستانی تلاش زیادی کردند تا سرخیو راموس مدافع سرشناس رئال‌مادرید را جذب کنند و حتی خود این بازیکن هم دوست داشت یونایتد را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند اما در نهایت فلورنتینو پرس رئیس قوی‌های سپید کاپیتان تیمش را متقاعد به ماندن کرد.روزنامه دیلی میرر انگلیس نوشت که سران شیاطین سرخ این بار به دنبال جذب په‌په دیگر مدافع سرشناس رئال‌مادرید هستند و قصد دارند در روزهای پایانی فصل جابه‌جایی تابستانی این مدافع را جذب کنند. به نوشته دیلی میرر با توجه به احتمال پیوستن دخه‌آ به رئال مادرید سران باشگاه یونایتد می‌خواهند با دادن این دروازه‌بان به رئالی‌ها زمینه پیوستن په‌په به تیم خود را فراهم کنند. قرارداد په‌په با رئال‌مادرید تابستان سال ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد. با توجه به بالا رفتن سن په‌په بعید به نظر می‌رسد کهکشانی‌ها به دنبال تمدید قرارداد او باشند و همین باعث می‌شود تا احتمال پیوستن این بازیکن به شیاطین سرخ زیاد باشد.
نظر نهایی باشگاه یوونتوس درباره ایسکو و اوسکار
هر چند ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پیش از این اعلام کرد دوست دارد ایسکو یا اوسکار را در این تیم ببیند اما ماروتا مدیر ورزشی این باشگاه ایتالیایی تاکید کرد که این دو بازیکن در اولویت یوونتوس در فصل جابه‌جایی تابستانی قرار ندارند. ماروتا درباره پل پوگبا و آیا اینکه او در یوونتوس می‌ماند، گفت: بارها گفته‌ام و الان هم تکرار می‌کنم که دوست داریم این بازیکن را حفظ کنیم اما در فوتبال مدرن نظر خود بازیکن مهم‌تر از هر چیزی است. به عنوان مثال ما دوست داشتیم کارلوس توس را حفظ کنیم اما خود این بازیکن به جدایی فکر می‌کند  و دوست داشت به کشورش بازگردد و در نهایت هم ما موافقت کردیم.
گریزمن به بایرن نمی‌رود
آنتوان گریزمن در فصلی که گذشت یکی از بهترین خریدهای فوتبال اروپا بود. او بازی‌های درخشانی را برای اتلتیکومادرید به نمایش گذاشت و می‌توان این ستاره فرانسوی را بهترین بازیکن اتلتیکو در فصل قبل دانست.نمایش خوب گریزمن  در اتلتیکومادرید تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا را به تکاپو انداخته است. یکی از تیم‌هایی که به جذب این ستاره فرانسوی علاقه دارد بایرن مونیخ است اما به نظر می‌رسد که این بازیکن در تیم دوم شهر مادرید باقی می‌ماند.
مدافع یونایتد راهی لیون شد
سایت رسمی باشگاه لیون فرانسه از پیوستن رافائل داسیلوا بازیکن برزیلی منچستر یونایتد به این تیم خبر داد و اعلام کرد لیون با این بازیکن قرارداد ۴ ساله امضا کرده است. رافائل در سال ۲۰۰۸ به شیاطین سرخ پیوست. او ۱۰۹ بار پیراهن این تیم را برتن کرد و توانست 3 قهرمانی را در لیگ جزیره به دست آورد. او پس از پیوستن به لیون در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: می‌خواهم از باشگاه منچستر یونایتد به خاطر این ۸ سال حضورم در این تیم تشکر کنم. الان وارد چالش جدیدی شده‌ام و امیدوارم در آن موفق باشم.
دی‌ماریا گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان
ستاره آرژانتینی شیاطین سرخ در آستانه جدایی از این تیم است. سایت اسکای اسپورت در گزارشی نوشت که در صورت پیوستن دی ماریا به پاری‌سن‌ژرمن که احتمال آن بسیار زیاد است این بازیکن به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل خواهد شد. به نوشته اسکای اسپورت، باشگاه‌هایی که دی ماریا برای آنها بازی کرده است در مجموع 6/132 میلیون پوند برای او پرداخت کرده‌اند و این او را در صدر گران‌ترین بازیکنان جهان قرار می‌دهد. زلاتان ابراهیموویچ که باشگاه‌های زیادی عوض کرده است در جایگاه دوم قرار دارد تا جایی‌ که  7/126 میلیون پوند برای این ستاره سوئدی پرداخت شده است. خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال‌مادرید با 5/106 میلیون پوند، لوئیس سوارس با 5/102 میلیون پوند و گرت بیل با ۹۶ میلیون پوند در رده‌های بعدی قرار دارند.


Page Generated in 0/0144 sec