printlogo


کد خبر: 143110تاریخ: 1394/5/14 00:00
سلام وطن

 پیمانکار خط انتقال آب سد دوستی به مشهد در حال نابودی این پروژه ملی به علت عملکرد ضعیف و نداشتن توان مالی است. این خط هم‌اکنون بیش از 70درصد آب مصرفی زایران و مجاوران آقا امام رضا (ع) را تامین می‌کند اما متاسفانه هر روز شاهد دزدی تجهیزات این خط و همچنین شاهد نشتی و هدر رفتن هزاران مترمکعب آب در این اوضاع وخیم آب به علت عملکرد ضعیف مدیران آب منطقه‌ای و پیمانکار شرکت (...) مشهد هستیم. ما پرسنل این خط خود را مسؤول می‌دانیم که این موارد را اطلاع دهیم.
پرسنل خط انتقال آب از سد دوستی به مشهد
 طرز برخورد با منتقدان توافق هسته‌ای در دولت نشان‌دهنده آن است که این توافق اشکالات و ایرادات اساسی دارد و خطوط قرمز مورد تاکید رهبری و نظام در آن رعایت نشده است و موافقان «هر توافقی بهتر از عدم‌توافق است» چون پاسخی منطقی ندارند سعی در بستن دهان منتقدان می‌کنند. آقای رضایی در مناظرات انتخابات ریاست‌جمهوری این طرز برخورد دولت آقای روحانی را پیش‌بینی کرده بودند!
عسل گودرزی
 اگرچه وزارت بهداشت و درمان در راستای تامین سلامت جامعه قدم‌هایی را برداشته است اما باید گفت در برخی شهرستان‌ها بویژه مناطق محروم نحوه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی نتوانسته به‌خوبی رضایت مردم را جلب کند. به طورمثال در19 کیلومتری پایتخت، بیمارستان 12 بهمن شهرستان قدس (قلعه حسن‌خان) که بیش از 110 هزار نفر جمعیت شهری در خود جای داده است، از کمترین یا ضروری‌ترین امکانات خدمات درمانی بی‌بهره است و اکثر قریب به اتفاق بیماران این شهرستان به موجب نبود امکانات و تجهیزات لازم و ضروری عازم بیمارستان‌های تهران می‌شوند به طورمثال در بخش زایشگاه این بیمارستان، پرسنل آن با بیمارانی که درد می‌کشند اکثرا رفتاری نامناسب و برخورد تند دارند و مردم از نحوه رفتار و لحن گفتار آنها در این بخش که کمترین خدمات را به بیماران می‌دهند، بشدت ناراضی هستند. امید است مسؤولان در راستای تامین سلامت شهروندان این شهرستان پرجمعیت نیازهای پزشکی و درمانی آنها را فراهم کنند.
سیدی از شهر قدس


Page Generated in 0/0066 sec