printlogo


کد خبر: 143128تاریخ: 1394/5/14 00:00
سرخط خبر

 در دومین جلسه کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی، آیین‌نامه تشکیل و وظایف کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در این شبکه‌ها مطرح شد.
 شرکت سی ‌ام‌ای سی جی‌ام فرانسه، سومین گروه بزرگ کشتیرانی کانتینری جهان اعلام کرد از آغاز آگوست ۲۰۱۵ همکاری‌های خود با ایران را از سر می‌گیرد.
 سیدمحمد میررضوی، دبیر سندیکای صنایع کنسرو با اشاره به کاهش تقاضای مردم برای خرید محصولات کنسروی، گفت: با این وجود، به دلیل افزایش قیمت تمام‌شده تولید، پیشنهاد افزایش ۸ تا
۱۰ درصدی قیمت محصولات کنسروی را به سازمان حمایت ارائه کرده‌ایم.
 عبدالله سرتیپ‌زاده، جانشین نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: به‌‌رغم اینکه معاون اول رئیس‌جمهور در اسفند پارسال تاکید کرد قانون چند سال پیش واگذاری زمین برای تامین‌اعتبار خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر اجرایی شود، هنوز این مصوبه اجرایی نشده است.
 امین دلیری، مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با همکاری وزارت اطلاعات خبر داد و گفت: پایلوت این طرح بزودی در تهران شروع می‌شود و رصد کالاها قبل از توزیع یکی از محورهای این طرح است که دستگاه‌های نظارتی با یکدیگر همکاری خواهند داشت و مجری آن قوه‌قضائیه و وزارت اطلاعات است.
 سیدرضا نورانی، رئیس انجمن ارگانیک ایران با انتشار نامه‌ای سرگشاده به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره واردات و تولید محصولات تراریخته در کشور که سلامتی را بشدت تحت‌تأثیر قرار می‌دهد،‌ هشدار داد.
 معاون اول رئیس‌جمهور، حجم مطالبات معوق بانک‌ها را ۹۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اکنون طرح کاملی برای تحول در نظام بانکی تهیه شده است که با اجرای آن نظام بانکی متحول خواهد شد.


Page Generated in 0/0062 sec