printlogo


کد خبر: 148392تاریخ: 1394/8/16 00:00
سرخط خبر

 در حال حاضر 500 روستای بالای 10 خانوار در نقاط مختلف کشور هستند که هیچ‌گونه دسترسی به شبکه سراسری برق کشور ندارند و حتی از مولدهای پراکنده یا سلول‌های خورشیدی نیز برای تأمین برق آنها استفاده نشده است.
 معاون شهرسازی و معماری وزیر راه‌وشهرسازی با بیان اینکه توسعه باغات اطراف دریاچه ارومیه و ایجاد 44 سد در سال‌های اخیر باعث خشک شدن آب دریاچه ارومیه شده است، گفت: برای رفع مشکلات نیازمند نگاه همه‌جانبه و فرابخشی هستیم.
 با تصویب دولت، ماموران دولتی در 9 کشور عراق، افغانستان، پاکستان، لبنان، لیبی، یمن، بحرین، سوریه و سومالی به عنوان کشورهای دارای شرایط ویژه «فوق‌العاده اشتغال» می‌گیرند.
 با ابلاغ رئیس سازمان امور مالیاتی، کمک‌ها و هدایای دریافتی نقدی و غیرنقدی 9 نهاد انقلاب اسلامی از جمله دفتر تبلیغات قم، سازمان تبلیغات اسلامی، شورایعالی انقلاب فرهنگی، جهاد دانشگاهی، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد 15 خرداد، بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پرداخت مالیات معاف هستند.
 پاول دروف، مدیر روسی شبکه پیام‌رسان تلگرام گفت: اعلام پیشین اینجانب مبنی بر مسدود کردن تلگرام در ایران نادقیق یا دست‌کم عجولانه بود و از این بابت از مردم و وزارت ارتباطات ایران عذرخواهی می‌کنم.
  در حالی مسؤولان آمار رسمی قاچاق در کشور را سالانه 22میلیارد دلار اعلام می‌کنند که بنا به گفته رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به‌ازای هر یک‌میلیارد دلار قاچاق حدود 100 هزار نفر و در مجموع 2/2 میلیون نفر به‌دلیل قاچاق بیکار می‌شوند.
  براساس گزارش عملکرد مالیات بر ارزش افزوده و عوارض ابرازی مودیان در سال 93، متوسط ابرازی اظهارنامه‌های مالیات ارزش افزوده صنف طلا و جواهر بالغ بر 694 هزار تومان بوده است، با این حال کل پرداختی اظهارنامه‌ها 142 میلیارد و 788 میلیون و 199 هزار و 871 تومان بوده است.
 همچنین طبق این آمار میانگین مالیات پرداختی از سوی فروشندگان طلا و جواهر در سال گذشته یک میلیون و 966 هزار و 508 تومان گزارش شده است.
  براساس آمار و اسناد رسمی شرکت ملی پالایش و پخش در طول 225 روز گذشته از سال جاری به طور متوسط 8 میلیون و 850 هزار لیتر بنزین وارد کشور شده است که دارای رشد 4/4 درصدی نسبت به سال 93 است.
  مدیر اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان، صنایع نساجی، غذا و نوشیدنی را به عنوان ظرفیت‌های صنعتی ایران برای حضور آلمان‌ها در ایران اعلام کرد.
  فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری از افزایش ۱۲ درصدی تعداد فقرات آتش‌سوزی در مناطق جنگلی و مرتعی کشور در ۷ ماه اول سال‌ جاری خبر داد.
  روزنامه آنلاین آمریکایی می‌نویسد شرکت هواپیمایی ماهان ایران تحریم‌هایی که آمریکا علیه کشورمان وضع کرده بود را نقض کرده و از آنجایی که این اقدام منجر به ایجاد خلل در برجام می‌شود بنابراین به معنای نقض تفاهم هسته‌ای است.
 


Page Generated in 0/0499 sec