printlogo


کد خبر: 148406تاریخ: 1394/8/16 00:00
بانک

اعلام اسامی برندگان قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک ملت
 اسامی برندگان سی و چهارمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملت اعلام شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز در این بانک می‌توانند برای اطلاع از برنده شدن در این قرعه‌کشی، به سایت اینترنتی بانک ملت به نشانی
www. bankmellat. ir بخش درباره ملت، نتایج قرعه‌کشی جشنواره قرض‌الحسنه مراجعه کنند.  در قرعه‌کشی دوره سی و چهارم که در تاریخ ۱۸/۰۷/۱۳۹۴ برگزار شد، ۸۰۷ هزار برنده خوش‌شانس این قرعه‌کشی با استفاده از سیستم گوی و گردونه و رایانه تعیین شدند. در قرعه‌کشی امسال که به صورت همزمان بین تمام حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی و ارزی انجام شد، از میان 5 میلیون و ۱۵۷ هزار و ۶۲۰ فقره حساب ریالی و ارزی، مجموعاً ۸۰۷ هزار جایزه به ارزش ۷۶۴ میلیارد ریال به برندگان خوش‌شانس تعلق گرفت.   

روابط عمومی‌ها راهبران حسگر سازمان‌ها هستند
روابط عمومی‌ها راهبران حسگر سازمان‌ها هستند که فرآیند تاثیرگذاری و تاثرپذیری هوشمندانه و عاقلانه را در جریان برقراری ارتباطات دوسویه میان سازمان و ذی‌نفعان مدنظر قرار می‌دهند.   دکتر نتاج، مدیرعامل بانک قوامین در جمع مدیران روابط عمومی بانک‌ها و سازمان‌ها با بیان این مطالب گفت: روابط عمومی‌ نمای کامل سازمان‌ است و با در اختیار داشتن ویژگی‌هایی از جمله صمیمیت، صداقت، مشتری‌مداری و... می‌تواند ارائه خدمت بی‌منت را به‌عنوان سرلوحه امور در کل سازمان تسری بخشد.  مدیرعامل بانک قوامین که در هفتمین نشست شورای سیاستگذاری یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی سخن می‌گفت، روابط عمومی و فعالیت‌هایش را سرمایه مهم سازمان دانست و تصریح کرد: ذی‌نفعان حق دارند در فرآیند پاسخگویی سازمان اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و مدیران روابط عمومی باید در این زمینه از اثربخش‌ترین رسانه‌ها استفاده کنند.


Page Generated in 0/0062 sec