printlogo


کد خبر: 148415تاریخ: 1394/8/16 00:00
اخبار

مظلومی:
صداوسیما به جوانی ضیاء رحم کند!
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اتفاقاتی که برای علی ضیاء رخ داده است، گفت: از صداوسیما می‌خواهم به جوانی این مجری رحم کند.  پرویز مظلومی با اشاره به تعطیلات مجدد رقابت‌های لیگ برتر به خاطر بازی‌های تیم‌ملی گفت: این وقفه روی همه تیم‌ها تاثیر می‌گذارد. وقتی در 8-7 روز چند بازی انجام می‌دهیم به بازیکنان هم آسیب می‌زند و به یک باره به تعطیلی ۲۰ روزه می‌رویم.  سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه هیچ همکاری‌ای با باشگاه‌ها انجام نمی‌شود و هوای تیم‌ها را ندارند، یک پرسش مطرح کرد که به نظر می‌رسد روی سخنش با کارلوس کی‌روش است: بازی با گوام ۲۰ روز تعطیلی می‌خواهد؟ شب مسابقه هم تیم را به اردو ببریم 5-4 گل به گوام می‌زنیم! پرویز مظلومی در پایان صحبت‌هایش با برنامه ورزش و مردم درباره بخشش علی ضیاء، مجری تلویزیون و اتفاقاتی که بعد از داربی در مورد این مجری رخ داد، گفت: از همه هواداران و مردم می‌خواهم که اگر به من و استقلال احترام می‌گذارند این مساله را تمام کنند و صدا و سیما هم به جوانی این مجری رحم کند و او را ببخشد.

طلسم نبردن‌های سپاهان
با محرم شکست
تیم فوتبال سپاهان اصفهان با سرمربیگری موقت محرم نویدکیا موفق شد در جام حذفی مقابل راه‌آهن به برتری برسد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند. سپاهان در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف ذوب‌آهن برود. در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی دو تیم سپاهان اصفهان و راه‌آهن در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در طول ۹۰ دقیقه با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه این تیم سپاهان بود که توانست 2 گل به ثمر برساند و پیروز میدان شود. برای سپاهان علی کریمی (۹۴) و مهدی شریفی (۱۱۱) گلزنی کردند. رسول نویدکیا هر دو پاس گل این بازی را به کریمی و شریفی داد. تیم سپاهان در لیگ برتر ۶ هفته رنگ برد ندیده بود و با این پیروزی توانست نوار ناکامی‌هایش را قطع کند.  محرم نویدکیا بعد از کناره‌گیری حسین فرکی به‌عنوان سرمربی موقت سپاهان انتخاب شده است. این بازیکن در این بازی در ترکیب اصلی تیم سپاهان قرار داشت و در نیمه دوم تعویض شد. به این ترتیب تیم سپاهان حریف ذوب‌آهن در مرحله نیمه‌نهایی شد. ذوب‌آهن روز چهارشنبه موفق شده بود تیم پرسپولیس را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

محکومیت مورینیو قطعی شد
 تقاضای فرجام‌خواهی مورینیو برابر حکمی که برای توهین به داور برایش صادر شده بود، رد شد. با رد تقاضای فرجام‌خواهی از سوی باشگاه چلسی برای ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم باید رای دادگاه را بپذیرد. اتحادیه فوتبال انگلیس مورینیو را به دلیل صحبت‌هایی که علیه مدلی داور دیدار با ساوتهمپتون انجام داده بود، جریمه کرده بود. در حالی که چلسی و مورینیو به این رای اعتراض داشتند و تقاضای فرجام‌خواهی کردند، این تقاضا رد شد تا مورینیو مجبور به پذیرش حکم شود. محرومیت مورینیو شامل ۵۰ هزار پوند جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور در استادیوم است. اتحادیه فوتبال انگلستان چلسی و مورینیو را برای حرف زدن نامناسب با داور بازی با وستهام یونایتد نیز متهم دانسته اما هنوز حکمی صادر نکرده است.

حضور بانوان فوتسال در جام‌جهانی لغو شد
تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران که با شایستگی موفق به قهرمانی در مسابقات ملت‌های آسیا شده بودند در اقدامی عجیب از سوی فدراسیون فوتبال به جام‌جهانی اعزام نخواهند شد.  بانوان فوتسالیست ایران که به‌رغم تمام مشکلات و موانع و البته کمبود امکانات موفق شده بود نگاه رسانه‌های داخلی و خارجی را بعد از قهرمانی در آسیا به خود جلب کنند با تصمیم علی کفاشیان به مسابقات جام‌جهانی اعزام نخواهند شد. این مساله به دلیل عدم انجام هماهنگی لازم در زمان مناسب برای اعزام این تیم صورت گرفته است.  علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اعلام این خبر در حاشیه فستیوال استعدادیابی دختران زیر 12 سال کشور درباره اعزام تیم‌ملی فوتسال به مسابقات جام‌جهانی نیز اینطور توضیح داد: به دلیل آنکه کشور گواتمالا در ایران سفارتخانه ندارد و برای گرفتن ویزای این کشور مجبوریم به آلمان سفر کنیم اما مشکل اساسی دیگر این بود برای سفر به آلمان هم نیازمند گرفتن ویزای شینگن هستیم.


Page Generated in 0/0069 sec