printlogo


کد خبر: 148430تاریخ: 1394/8/16 00:00
سلام وطن

  برای جهاد در راه خدا و مدافع حرم شدن در مقابل داعش چگونه باید اقدام کرد. لطفا اطلاع‌رسانی کنید.
صفری
  در نمایشگاه مطبوعاتی که در آن هدف واقعی مطبوعات که همانا آزادی اندیشه و بیان در چارچوب مصالح نظام است اما این اصل زیر پا گذاشته می‌شود و مطبوعات منتقد نیز به دادگاه ارسال می‌شوند همان بهتر که شرکت نکردید و ما مردم هم برای بازدید نمی‌رویم. از روزنامه شما متشکرم.
صارمی
  خاطرم هست حدود 3 سال پیش هم مشوق‌هایی برای فرزندآوری در مجلس مصوب شد که هیچ‌وقت اجرا نشد. امیدوارم طرح جدیدی که در این‌باره در مجلس در دست بررسی است پس از تصویب به عاقبت آن
دچار نشود.
حیدرپور
  سال 91 در مسکن‌مهر پیشوا پروژه خورشید هشتم ثبت‌نام کردم. ساختمان‌ها تکمیل بود و تمام پول را از ما دریافت کردند اما هنوز خبری از مسکن نیست! این حق را از کجا بگیریم؟
علوی
  یارانه پرداختش هر ماه عقب‌تر می‌رود. دیگر در حقیقت با یک ماه تاخیر دارد پرداخت می‌شود. بالاخره یک ماه هم پرداخت نشود برای دولت سود است و برای مردم ضرر.
یک هموطن
  امام خامنه‌ای در یکی از سخنرانی‌های‌شان اجازه تجهیز کرانه باختری به سلاح را دادند اما هنوز اقدام عملی از سوی مسؤولان صورت نگرفته است. اگر فلسطینی‌های کرانه باختری هرچه زودتر مسلح بشوند و بتوانند روزی چند عدد خمپاره به شهرک‌های یهودی‌نشین شلیک کنند با مهاجرت معکوسی که به وجود می‌آید زوال رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک‌تر خواهد شد.
حاتمی‌نیا
  ما همچنان منتظر اجرایی شدن وعده
100 روزه رئیس‌جمهور هستیم. نمی‌دانم چرا 100 روز 100 روز می‌گذرد اما خبری نیست!
ترکمانی


Page Generated in 0/0068 sec