printlogo


کد خبر: 148580تاریخ: 1394/8/19 00:00
سرخط خبر

 در تصمیم جدید وزارت نیرو، سازمان توسعه برق ایران منحل و وظایف آن به شرکت جدید مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی ایران و شرکت توانیر منتقل خواهد شد.
 محمد حسن‌نژاد، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: طبق مصوبه کمیسیون کارگری شهرستان مرند، کارخانه تبریزکف با 25 میلیارد ریال مطالبات کارگری موقتا تعطیل شده تا زمینه برای تجهیز زیرساخت‌ها و تهیه مواد اولیه انجام ‌شود و در نهایت دوباره چرخ کارخانه بچرخد. هر یک از کارگران این شرکت به‌طور میانگین 170 تا 180 میلیون ریال مطالبات دارند.
 غلامرضا عباسی، رئیس انجمن صنفی کارگران کوره‌پزخانه‌های استان تهران با اشاره به مشکلات کارگران کوره‌پزخانه‌ها گفت: امسال شاهد تعدیل نیروی کوره‌پزخانه‌ها به برکت رکود مسکن بودیم.
 جوهانس بوسمن، مدیر ارشد شرکت لوفت‌هانزا تکنیک گفت در زمینه خدمات تعمیر، نگهداری و اورهال هواپیما آمادگی دارد پس از لغو تحریم‌های ایران، در این کشور یک مرکز ایجاد کند که این امر ممکن است تا پایان امسال محقق شود.
 رئیس صندوق بین‌المللی پول از کشورهای عرب حوزه خلیج‌فارس خواست در زمینه مالیات‌ها و هزینه‌های خود اصلاحات ریشه‌ای انجام دهند و برای تضمین برخورداری از حمایت سیاسی برای شهروندان خود فرصت‌های شغلی با درآمد بالا فراهم نکنند.
 قائم‌مقام بانک مرکزی با تاکید بر ضرورت اصلاح ساختار تامین مالی اقتصاد کشور گفت: بدهی دولت به شبکه بانکی درپایان خردادماه سال 1394 به 1066 هزار میلیارد ریال رسیده است.
 رئیس سازمان امور اراضی گفت: از همه واگذاری‌های اراضی ملی و دولتی به دانشگاه آزاد درحال جمع‌آوری اطلاعات هستیم، بر این اساس اراضی که دانشگاه آزاد دریافت کرده اما طرحی در آنها اجرا نشده است باز پس گرفته می‌شود.
 صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد انتظار می‌رود، درآمد نفتی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس در سال 2015 به دلیل کاهش شدید قیمت جهانی نفت حدود 275 میلیارد دلار کمتر از سال 2014 باشد.
 


Page Generated in 0/0051 sec