printlogo


کد خبر: 148603تاریخ: 1394/8/19 00:00
اخبار

گیر آمریکایی‌ها به کارت
 پایان خدمت بازیکن تیم‌ملی!
احسان حاج‌صفی، مدافع چپ تیم‌ملی بازی با گوام را از دست داد. پس از آنکه سیدجلال حسینی، پژمان منتظری و سردار آزمون به دلیل مصدومیت بازی با گوام را از دست دادند، دیروز خبر رسید احسان حاج‌صفی هم قطعا در این مسابقه تیم‌ملی را همراهی نمی‌کند. افشین پیروانی، مدیر فنی تیم‌ملی با تایید این خبر به ایسنا می‌گوید: «به دلیل مشکل در تایید کارت پایان خدمت احسان توسط آمریکایی‌ها، او نمی‌تواند ویزای سفر به گوام را بگیرد». بدین ترتیب کارلوس کی‌روش مجبور شده دوباره میلاد محمدی را به تیم‌ملی دعوت کند؛ بازیکنی که همین چند روز پیش از لیست تیم‌ملی خط خورد!  کی‌روش به دلیل حضور محمدی در بازی حذفی، به ناگهان این بازیکن را از تیم‌ملی خط زد و درست حالا که او در اردوی تیم‌ملی امید به سر می‌برد، محمدی را بار دیگر در لیست خود قرار داده است.

افشاگری جواد نکونام درباره تیم‌ملی بعد از 2 سال
جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم‌ملی دست به افشاگری جالبی زده است. نکو از این می‌گوید که یکی از مسؤولان ورزش ایران 2 سال قبل به او گفته بود کارلوس کی‌روش تیم‌ملی را به قطری‌ها فروخته است. جواد نکونام در این باره به خبرورزشی توضیح می‌دهد: «قبل از صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی می‌گفتند کی‌روش دلش با قطری‌هاست. من به‌عنوان بازیکن وقتی تیم دارد تمرین می‌کند، متوجه می‌شوم و می‌فهمم چه اتفاقاتی دارد می‌افتد. همان موقع به یکی از مسؤولان گفتم که این فکرها اشتباه است. آن مسؤول به من گفت که کی‌روش تیم‌ملی را به قطری‌ها فروخته است! دوست ندارم زیاد در این باره حرف بزنم».  نکونام که نمی‌خواهد خیلی به آن مسائل بپردازد در ادامه می‌گوید: «من به آن مسؤول گفتم شما از این فکر‌ها نکن. گفتم 10 روز است که کی‌روش دارد تمام تلاشش را می‌کند. ما در اردو می‌بینیم که چقدر زحمت می‌کشد برای اینکه تیم‌ملی برنده باشد. از همان روز که این حرف‌ها مطرح شد ما داریم جنگ و دعوا می‌کنیم تا همین الان».  نکونام در پاسخ به این سوال که آیا کارلوس کی‌روش هم این حرف‌ها را شنید، می‌گوید: «من خبر ندارم این حرف را به خود کارلوس گفته بودند یا نه. ولی کی‌روش یک روز کامل با من در این باره حرف زد. ما خیلی صحبت کردیم و دوست ندارم صحبت‌ها را باز کنم».

پیکه: کودتای سسک علیه مورینیو؟ غیرممکن است
مدافع بارسلونا اعلام کرده که نمی‌توان به شایعاتی مبنی بر رودررو شدن سسک با مورینیو اتکا کرد. جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا اعلام کرده غیرممکن است که سسک فابرگاس، سرکردگی انقلابی علیه مورینیو در رختکن چلسی را عهده‌دار باشد. چلسی در12 بازی اخیرش در لیگ برتر متحمل 7باخت شده و گزارشات منتشره در رسانه‌های بریتانیایی حکایت از آن دارند که سسک سردستگی بازیکنان مخالف سرمربی پرتغالی را برعهده دارد. گل دات‌کام هم درگزارشی یادآوری کرده که فقط تعداد محدودی از بازیکنان چلسی از مورینیو حمایت می‌کنند اما جرارد پیکه در صحبت‌هایی اعلام کرده غیرممکن است که سسک سردسته یاغیان علیه این سرمربی 52ساله پرتغالی باشد. پیکه بعد از برد بارسا مقابل ویارئال به خبرنگار گل گفت: من سسک را خوب می‌شناسم، چنین خبری غیرممکن است. ما می‌دانیم که رسانه‌های بریتانیایی همیشه گمانه‌زنی‌هایی می‌کنند ولی از علایق سسک هم خبردارم. غیرممکن است که او اینگونه رفتار کند. پیکه و سسک در آکادمی فوتبال بارسا با هم بزرگ شدند و دوستانی صمیمی هستند. آنها بین سال‌های 2011 تا 2014 نیز در نوکمپ با هم، همبازی بودند و در سال 2014 سسک با جدایی از بارسا به چلسی پیوست.

با حکم وزیر ورزش و جوانان
عسکرزاده عضو هیأت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی شد
عسکرزاده عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی شد. در این حکم آمده است: «بنا به پیشنهاد رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی جنابعالی به عضویت
هیات رئیسه این فدراسیون منصوب می‌شوید. امید است با نگرش به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اشاعه ورزش همگانی، منبع خیر و برکت در راستای سلامتی جامعه و گسترش ورزش همگانی باشید».  این حکم توسط رئیس فدراسیون به عسکرزاده اهدا شد.
 


Page Generated in 0/0061 sec