printlogo


کد خبر: 148609تاریخ: 1394/8/19 00:00
رویدادها

تولید برنامه «نقش تازه» براساس پرسش‌های رهبری
حمید نوبهار، تهیه‌کننده «نقش تازه» که قرار است بزودی سری جدید آن از شبکه یک پخش شود بیان کرد که این برنامه با توجه به ۱۳ پرسش رهبر معظم انقلاب با محوریت سبک زندگی تولید شده است. به گزارش مهر، حمید نوبهار گفت: سری جدید برنامه «نقش تازه» در ۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای از شبکه یک پخش می‌شود و در این ۱۵ دقیقه بسته‌ای از آیتم‌های متنوع و بخش‌های مختلف به مخاطبان ارائه خواهد شد. وی با اشاره به بخش‌های مختلف این برنامه عنوان کرد: در این برنامه یک بخش کارشناسی داریم که متخصصانی با رویکردهای اجتماعی، معارفی و روانشناسی انتخاب شده‌اند و از زاویه‌های حرفه‌ای خود به بحث درباره موضوع مورد نظر می‌پردازند. ما در هر برنامه بین ۴ تا ۶ کارشناس داریم و از آنجا که ریتم برنامه بسیار تند است، این کارشناسان در مدت زمان چند دقیقه محتوا را ارائه می‌کنند. این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه سری جدید این برنامه پرسش‌های رهبر انقلاب را مدنظر قرار داده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب زمانی در حوزه سبک زندگی پرسش‌هایی را در جمع جوانان خراسان شمالی مطرح کردند که ما از میان آنها موضوعاتی را که بیشتر به خانواده نزدیک بود انتخاب کردیم. ما ۱۳ مورد را به عنوان سوژه‌های برنامه از جمله دروغ، مصرف زدگی و برندپوشی، درک همسر و خانواده و... تعیین کردیم.

معرفی محصولات جبهه فرهنگی انقلاب در اکران‌های عمار
موسسات و مراکز تولید محصولات جبهه فرهنگی انقلاب، می‌توانند جهت تبلیغ موسسه یا معرفی محصول خود، تیزر خود را در اختیار جشنواره عمار قرار دهند.  دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار مانند ادوار گذشته این جشنواره، در راستای حمایت از جناح مومن انقلابی سراسر کشور و معرفی موسسات و محصولات فرهنگی از تمام فعالان و مراکز تولید محصولات فرهنگی انقلاب دعوت می‌کند تیزرهای تبلیغاتی خود را برای قرار گرفتن در بسته‌های اکران‌های مردمی ششمین دوره این جشنواره تا 30 آبان ماه سال جاری در اختیار دبیرخانه عمار قرار دهند.

«عطش و آتش» آهنگران بازنشر شد
آلبوم موسیقی «عطش و آتش» با آهنگسازی میرزمانی و با صدای آهنگران بازنشر شد. به گزارش تسنیم، آلبوم عاشورایی «عطش و آتش» از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری است که به تازگی بازنشر شده و از روز شنبه 16 آبان‌ماه در سراسر فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و هنری کشور توزیع شده است. آلبوم موسیقی «عطش و آتش» به آهنگسازی سیدمحمد میرزمانی و با صدای حاج‌‌صادق آهنگران شامل 6 قطعه است. قطعات این آلبوم موسیقایی با شعرهایی از ابوالقاسم حسینجانی، قیصر امین‌پور، حسنعلی بای، محمدعلی ریاضی‌یزدی، داوری‌شیرازی و سیف‌فرغانی تولید شده است.

پخش سریال‌هایی با محوریت خانواده
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما درباره سریال‌های در حال تولید این شبکه سخن گفت و تاکید کرد در سریا‌ل‌های این شبکه سبک زندگی ایرانی - اسلامی ترویج می‌شود. به گزارش مهر، رحمان سیفی‌آزاد با اشاره به سریال‌های در حال تولید شبکه یک سیما گفت: سریال «پشت‌بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی قرار است بعد از سریال «نفس گرم» پخش شود که اثری اجتماعی است. وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ درصد از این سریال تصویربرداری شده است و کار همزمان تدوین هم می‌شود. این اثر فضایی خانوادگی و اجتماعی دارد که از پروداکشنی عظیم با لوکیشن‌های متعدد بهره گرفته است و بازیگران زیادی هم در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند. سیفی‌آزاد درباره «دوردست‌ها» سریال دیگری که این روزها در حال ضبط و تصویربرداری است، گفت: حدود ۴۰ درصد از این سریال به کارگردانی جواد ارشاد تصویربرداری شده است و در این اثر هم بازیگران زیادی حضور دارند. وی با اشاره به اینکه در تولید سریال‌های فعلی شبکه یک به سبک زندگی توجه شده است، اظهار کرد: هر 2 سریال «پشت‌بام تهران» و «دور دست‌ها» و همچنین سریال «نفس گرم» که این شب‌ها از شبکه یک پخش می‌شود نکات اخلاقی و آموزشی فراوانی دارند و سبک زندگی ایرانی - اسلامی در همه آنها ترویج می‌شود.


Page Generated in 0/0077 sec