printlogo


کد خبر: 148618تاریخ: 1394/8/19 00:00
سلام وطن

 آنطور که از عملکرد دولت در حوزه علم و فناوری برمی‌آید می‌توان به این نتیجه رسید که دولت هیچ علاقه‌ای به افزایش سطح علمی کشور و رشد و توسعه آن ندارد. از جمله مثال‌های بارز آن عملکرد دولت در قبال بورسیه‌ها که از نخبگان کشور هستند است. یکی از مهم‌ترین عواملی که دشمن از پیشرفت ایران ترسید رشد سریع علمی ما بود که دولت کنونی با عملکرد خود به هر طریقه می‌توانسته از سرعت آن کاسته است که در این زمینه رهبر انقلاب نیز یادآور شدند. اخیرا هم که شرایط خاصی در دانشگاه‌ها به وجود آمده است که برخی از اساتید را کنار بگذارند. از روزنامه «وطن امروز» خواستارم در این زمینه آگاهی‌بخشی داشته باشد.
882****0930
 هم‌اکنون شاهد فروش اقلام پوشاک مردانه و زنانه در سطح شهر هستیم که برخی زننده و دور از شأن انسان است اما فروش دارد! از سویی درباره مانتوهای زنانه نیز مدل‌هایی افزایش یافته است که حجابی در برابر نامحرم نیست و تکه پارچه‌ای است که فقط دوخت زیبایی دارد. مسؤولان اماکن و اصناف آیا قبل از مجوز فروش دادن به این فروشگاه‌ها این موارد را تذکر نمی‌دهند یا نظارت بعد از مجوزشان ضعیف شده است؟
بیات
 از آموزش‌وپرورش و شهرداری و شورای شهر خواهشمندیم فکری جهت ساخت مدرسه در منطقه 22 کنند.
بنی‌طبا
 چطور آقای روحانی از انتقاد استقبال و اعلام می‌کنند که نقد حتی به ولی امر مسلمین باید صورت بگیرد اما پرونده‌ای همچون کرسنت و اطرافیانشان از طریق ابلاغیه وزارت ارشاد به‌عنوان خط قرمز انتقاد اعلام می‌شود؟
صابری
 از تحریم نمایشگاه به خاطر مواردی که ذکر کردید، حمایت می‌کنم. شما جزو آن مطبوعاتی هستید که در نظر و نوشتارتان اسلام، اصول و آرمان‌های انقلاب را مدنظر دارید. در مواضع انقلابی خود پایدار باشید (خدای خمینی با شماست) شما در حوزه کاریتان در خط مقدم مبارزه با دشمن، منافق، مغرضان، ساده‌لوحان و تحریف‌کنندگان اصول و آرمان‌های انقلاب هستید.
547****0935


Page Generated in 0/0090 sec