printlogo


کد خبر: 148769تاریخ: 1394/8/23 00:00
اخبار

17 ربیع‌الاول؛ آغاز اکران فیلم محمدرسول‌الله(ص) در ترکیه
کارگردان فیلم محمد رسول‌الله(ص) از اکران سراسری این فیلم در ترکیه در روز میلاد پیامبر اعظم(ص) خبر داد.  مجید مجیدی در حاشیه گردهمایی شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: این فیلم به کشورهای اسلامی همچون اندونزی، سریلانکا و مالزی ارائه شده و با کشور هند و همچنین با کشورهای اروپایی و آمریکایی در حال مذاکره برای اکران هستیم. وی گفت: در جشنواره‌ای در دانمارک اخیرا فیلم را ارائه کردیم و هفته بعد در لهستان و ماه‌های آینده نیز در سوئد و ایتالیا در جشنواره‌های عمومی به نمایش در خواهد آمد.  مجیدی با اشاره به استقبال مردم در داخل کشور از این مجموعه ابراز امیدواری کرد: اکران این فیلم تا جایی ادامه پیدا کند که اکثریت مردم آن را تماشا کنند. مجیدی در ادامه با بیان اینکه شهرکی که فیلم محمد رسول‌الله در آن ساخته شده برای 30 سال در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم در این مجموعه فیلم‌های زیادی برای وجود نازنین پیامبر اعظم(ص) ساخته شود البته ما خود علاقه‌مندیم بخش دیگری از زوایای پیامبر اعظم(ص) و زندگی آن حضرت را در این مجموعه عظیم به تصویر بکشیم در عین حال از فیلمسازان داخلی و خارجی نیز دعوت کردیم که اگر علاقه‌مند هستند در آنجا اقدام به ساخت فیلم‌های مرتبط  با آن حضرت کنند.

آیین نکوداشت  برای شاعر توانمند کودک و نوجوان
نوزدهمین مراسم شب شاعر سازمان هنری- رسانه‌ای اوج به نکوداشت شاعر توانمند کودک و نوجوان، استاد جعفر ابراهیمی (شاهد) اختصاص می‌یابد. این مراسم روز یکشنبه 24/8/94 با حضور جمعی از اساتید و علاقه‌مندان به ادبیات در نخلستان سازمان هنری- رسانه‌ای اوج واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر (شمالی)، شماره 98 برگزار می‌شود. حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.

فیلم «۴۰ یاسین» با موضوع شهدای غواص ساخته می‌شود
ابراهیم اصغری از به پایان رسیدن فیلمنامه «۴۰ یاسین» با موضوع شهدای غواص خبر داد.  
به گزارش مهر، ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده سینما با اشاره به جدیدترین پروژه سینمایی خود گفت: از سال گذشته با همکاری تعدادی از دوستان نگارش فیلمنامه‌ای با موضوع شهدای غواص «کربلای۴» را آغاز کردیم که به تازگی و طی چند رو گذشته نگارش فیلمنامه مورد نظر به پایان رسید.  وی ادامه داد: «۴۰ یاسین» نام فعلی این پروژه سینمایی است و این امکان وجود دارد، نام آن در آینده تغییر کند. فیلمنامه «۴۰ یاسین» با همکاری مهدی محمدی، هادی حاجتمند و من نوشته شده است. وی تاکید کرد: خوشبختانه با توجه به موضوع این فیلمنامه بسیاری از نهادها برای ساخت این پروژه اعلام همکاری کرده‌اند، در این پروژه سعی شده به بخش‌های مختلف عملیات «کربلای۴» اشاره شود. تهیه‌کننده فیلم «او خوب زنگ می‌زند» بیان کرد: این فیلم داستان شخصیتی است که در دل این عملیات حضور دارد و طرحی را ارائه می‌دهد تا غواصان در این عملیات با امنیت بیشتری وارد خاک دشمن شوند اما این شخصیت شب قبل از عملیات «کربلای ۴» مفقود می‌شود و در ادامه فیلم خانواده و دوستان او بعد از گذشت ۳۰ سال به دنبال جنازه مفقود شده او می‌گردند تا بتوانند از این طریق اتفاقات شب عملیات را درک کنند.

طرح تعالی بسیج سازمان صداوسیما رونمایی می‌شود
رئیس بسیج سازمان صداوسیما گفت: هدف از طرح ملی تعالی بسیج، تولید برنامه‌هایی با موضوع نقش مردم در افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.  به گزارش تسنیم، محمود عاطفی در نشست شورای مدیران صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی گفت: در این طرح، برنامه‌سازان در 33 مرکز، تولیدات خود را متناسب با فرهنگ منطقه و نوع مشارکت مردم در پیروزی‌های مختلف تهیه و منعکس می‌کنند و در مرحله نخست، طرح تعالی بسیج  با مشارکت سپاه اجرا می‌شود.  وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش صداوسیما در مدیریت جنگ نرم دشمن، گفت: رسانه ملی باید به روشنگری ابعاد مختلف جنگ نرم دشمن بپردازد و مخاطبان را از نقشه‌های شوم آنان آگاه کند.
 


Page Generated in 0/0101 sec