printlogo


کد خبر: 148770تاریخ: 1394/8/23 00:00
رویدادها

انتشار «شمیم خاطره‌ها» با نگاهی به ابعاد شخصیتی رهبر انقلاب
«شمیم خاطره‌ها» با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت علمی، سیاسی، اقتصادی، عبادی و معنوی رهبر انقلاب منتشر شد. به گزارش فارس، شمیم خاطره‌ها اشاره‌ای دارد به ابعاد مختلف شخصیت علمی، سیاسی، اقتصادی، عبادی معنوی رهبر معظم انقلاب. با این نگاه که «آب دریا را اگر نتوان کشید، هم به قدر تشنگی باید چشید». به عبارتی در این اثر، سعی شده به قدر تشنگی از وجود عرفانی و معنوی و سایر جنبه‌های وجودی رهبر معظم انقلاب جرعه‌ای به کام تشنه‌ عاشقان آن پیر فرزانه چشانده شود. این مجموعه‌ در 6 فصل و یک ضمیمه، در 168 صفحه و در قطع رقعی، سامان یافته و به همت انتشارات یاقوت به زیور طبع آراسته شده است.

محمدرضا زائری:
«شاهزاده روم» گامی بلند در حوزه تولید انیمیشن ایرانی است
حجت‌الاسلام زائری گفت: انیمیشن «شاهزاده روم» گامی بسیار بلند و محکم توسط یک گروه جوان و پرتوان بود که با دست خالی وارد این عرصه شد.  به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، کارشناس فرهنگی درباره این اثر انیمیشن افزود: به نظر من ورود به حوزه تولید انیمیشن با توجه به اهمیت کار قالب انیمیشن در جریان‌سازی فرهنگی و اثرگذاری بر مخاطب کودک و نوجوان و حساسیت این موضوع و کوتاهی‌هایی که تاکنون در این زمینه صورت گرفته، بسیار مهم است و انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» یک گام بسیار بلند و خدمت بسیار ارزشمند توسط یک گروه جوان و پرتوان بوده که با دست خالی وارد این عرصه شد و محکم قدم برداشت.  این کارشناس فرهنگی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب بیان داشت: به تعبیر رهبر انقلاب این اثر نشان داد جوانان متعهد و مومن انقلابی چگونه توانستند به تولید چنین اثر هنری ارزشی دست بزنند که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان نیز مواجه شده و در نخستین روزهای اکران خود به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

عیادت رئیس رسانه ملی از  فرج‌الله سلحشور
رئیس رسانه ملی به عیادت فرج‌الله سلحشور کارگردان ارزشی کشورمان رفت.  به گزارش فارس، محمد سرافراز به همراه امین صدیقی رئیس مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی صداوسیما با حضور در منزل فرج‌الله سلحشور از نزدیک جویای حال این کارگردان ارزشمند کشورمان شدند.  بنابر این گزارش، در این دیدار سرافراز خطاب به سلحشور گفت ساخت مجموعه فاخر موسی(ع) همچنان از اولویت‌های سازمان صداوسیما محسوب می‌شود و تولید آن در دستور کار قرار دارد.  وی ادامه داد: امروز بزرگ‌ترین مشکل سازمان صداوسیما بحث بودجه و مسائل مالی است که منجر شده تولید و ساخت آثاری نظیر موسی(ع) به تاخیر بیفتد. در پایان این دیدار سرافراز از زحمات چندین ساله فرج‌الله سلحشور در عرصه تولید آثار دینی و انقلابی تقدیر و تشکر کرد. فرج الله سلحشور که در کارنامه خود کارگردانی یوسف پیامبر، ایوب پیامبر و مردان آنجلس را دارد مدتی است به دلیل سرطان ریه در منزل بستری شده است.

کمیته تخلفات صداوسیما  به بررسی اتفاقات اخیر  تلویزیون می‌پردازد
معاون سیما گفت: 2 کمیته به نام مجریان و تخلفات صداوسیما پرونده علی ضیا و برنامه فیتیله را بررسی می‌کنند و مشخص خواهد شد علی ضیا می‌تواند سری جدید برنامه امشب را اجرا کند یا خیر.  علی‌اصغر پورمحمدی، معاون سیما در حاشیه بازدید از سریال «پشت‌بام تهران» درباره وضعیت این مجری و برنامه پُرحاشیه که فضای معترضانه‌ای را در روزهای اخیر در برداشت صحبت کرد و درباره رویکردهای آینده سازمان صداوسیما اظهار داشت: به هر حال سیاست جدید سازمان است که در مقابل تخلفات سختگیری شود.  وی همچنین درباره سریال‌های نوروزی بیان داشت: برای نوروز سال آینده سریال پایتخت 5 را نخواهیم داشت اما همان گروه سازنده پایتخت برای ماه رمضان سال 95 سریالی را روی آنتن خواهند برد. پورمحمدی درباره راه‌اندازی شبکه تهران که قرار است به صورت HD راه‌اندازی شود، گفت: شبکه‌ای به نام شبکه HD نخواهیم داشت، چرا که HD همان شبکه تهران خواهد شد.


Page Generated in 0/0054 sec