printlogo


کد خبر: 148791تاریخ: 1394/8/23 00:00
سرخط خبر

 مدیرعامل توانیر گفت: بسته‌ سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در بخش‌های نیروگاهی کشور در حجم ۲۵ میلیارد دلار آماده شد.
 دبیر شورایعالی شهرسازی و معماری با اعلام بررسی چند پرونده مشابه روستای زیارت در این شورا، گفت: ساخت‌وساز در شمال میدان سپاه تهران، مصداق عدم تمکین به قانون است.
 رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: رجیستری گوشی‌های تلفن همراه وارد شده به کشور تا پایان سال انجام می‌شود.
 رئیس سازمان فناوری اطلاعات با بیان اینکه سال گذشته دولت برای موتورهای جست‌وجو 3 میلیارد دلار هزینه کرده است، گفت: کاربران باید با حمایت از این موتورها به تقویت آنها کمک کنند.
 مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت 11 هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی و 4100 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی از زمان تاسیس صندوق خبر داد و گفت: از نمایندگی‌های عرضه و فروش برندهای معتبر داخلی حمایت می‌کنیم.
 مدیرعامل هواپیمایی تهران‌ایر از آغاز فعالیت رسمی این ایرلاین از پایان سال جاری خبر داد و گفت: 11 فروند ایرباس 340 و 321 ناوگان تهران‌ایرکه عمر زیر 15 سال دارند، پروازهای داخلی، منطقه و دوربرد را انجام می‌دهند.
 مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و دامپزشکی از اجرای طرح تحقیقاتی «ارزیابی سطوح مایکوتوکسین‌ها در خوراک دام، طیور و آبزیان» خبر داد.
 رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه داستان خصوصی‌سازی در ایران بسیار عجیب است، گفت: مقاومت‌های شدیدی برای عدم واگذاری سهام شرکت‌های دولتی وجود دارد.
 وزیر بهداشت با انتقاد از عملکرد بیمه‌ها در نپرداختن به‌موقع مطالبات بیمارستان‌ها از برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، سخنگوی دولت و وزیر تعاون برای رسیدگی به موضوع بیمه‌ها خبر داد.
 معاون سازمان خصوصی‌سازی از پله‌ای کردن اقساط، کاهش سود فروش اقساط از 15 به 12 درصد و افزایش طول دوره اقساط به عنوان مشوق‌های حضور بخش خصوصی واقعی در واگذاری‌های دولت یاد کرد.
 براساس آخرین آمارهای ارائه‌شده از کل اتصالات در کشور، ضریب نفوذ اینترنت با احتساب 61 میلیون و 709 هزار و 929 کاربر به دست آمده است و تعداد مشترکان اینترنت بر مبنای جمعیت 75 میلیون و 149 هزار نفر در ایران، 43 میلیون و 26 هزار و 279 نفر اعلام شده است.
 تسنیم نوشت: تخم مرغ به یکباره شانه‌ای 10500 تا 11500 تومان شد. رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران دلیل اصلی این گرانی را دستور دامپزشکی برای آغاز عملیات تخلیه و کشتار 15 میلیون قطعه مرغ پیر تخم‌گذار دانست.
 مدیر سامانه اطلاعات معاملات خودروی کشور گفت: تا پایان سال سامانه اطلاعات معاملات خودروی کشور را به منظور جلوگیری از کلاهبرداری در واحدهای صنفی بدون پروانه در سطح کشور راه‌اندازی خواهیم کرد.
 معاون اول رئیس‌جمهوری مصوبه دولت درباره شرایط عمومی، ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز را ابلاغ کرد.
 روسیه قصد دارد تا ۷ میلیارد دلار به ایران وام بدهد و براساس اعلام ایران در درخواست خود، حجم قابل توجهی از این وام‌ها صرف ساخت نیروگاه و توسعه خطوط ریلی کشور خواهد شد. به گزارش فارس، این وام در 2 بخش 5 و 2 میلیارد دلاری به ایران پرداخت خواهد شد که بخش
2 میلیارد دلاری آن از سوی بانک VEB روسیه به ایران پرداخت خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0058 sec