printlogo


کد خبر: 148801تاریخ: 1394/8/23 00:00
اخبار

ادبیات نیش‌دار روحانی در شأن رئیس‌جمهور نیست
پس از اظهارات تند حسن روحانی که براساس برآوردهای ناظران بیرونی، در انتقاد از دستگیری‌های اخیر صورت گرفت، امام‌ جمعه موقت تهران از ادبیات حسن روحانی انتقاد کرد و گفت اظهارات او در شأن رئیس‌جمهور نیست. به گزارش فارس، آیت‌الله کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران در خطبه‌های دیروز نماز جمعه پایتخت گفت: موعظه دردمندانه به آقای رئیس‌جمهور دارم، آقای رئیس‌جمهور در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات مطالبی را گفتند که نیش داشت، از چه کسی دفاع می‌کنید و به چه کسی حمله می‌کنید؟ کسی که در رأس دستگاه اجرایی قرار دارد و بعد از مقام معظم رهبری عالی‌ترین مقام کشور محسوب می‌شود نباید با مسائل با  عصبانیت برخورد کند، نباید نیش‌دار صحبت کند، باید ادبیات این فرد مؤمن‌شادکن باشد. وی افزود: حیف است که فرد (رئیس‌جمهور) در برابر بیگانگان رعایت ادبیات و همه جوانب را بکند اما در حمله به خودی‌ها، به مؤمنین، متدینان و خدمتگزاران کشور طور دیگری صحبت کند، حیف است آقای رئیس‌جمهور در حصار جریان خاصی قرار گیرد، ما این نوع ادبیات را در شأن یک رئیس‌جمهور نمی‌بینیم. آیت‌الله صدیقی همچنین در بخشی از خطبه‌های این هفته خود به دستگیری نزار ذکا، جاسوس آمریکایی اشاره کرد و گفت: نزار ذکا هم در لبنان و هم در ایران ماموریت راه‌ انداختن شبکه مجازی اجتماعی با اهداف آمریکایی را داشت و از سرنخ‌های نفوذ بود که دستگیر شده و به اخذ دلارها و اهداف شومش اقرار کرده است، عده‌ای هم در کنار او دستگیر شده‌اند. ایشان به هشدارهای رهبر حکیم انقلاب پیرامون نفوذ اشاره کرد و گفت: نفوذ خیلی خطرناک‌تر از جنگ است. در جنگ یک شخصیتی را می‌کشند که به عنوان مثال شهیدان بهشتی و رجایی را شهید کردند اما یک رئیس‌جمهور را با نفوذ، فکر و تصمیمش را عوض می‌کنند تا مطابق میل آمریکا باشد یا نخبگان ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
 
رکن‌آبادی زنده و در اختیار رژیم صهیونیستی است
پس از اظهارنظرهای مقامات کشورمان از جمله رئیس مجلس و معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه درباره وضعیت غضنفر رکن‌آبادی و احتمال زنده بودن وی، حجت‌الاسلام آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در اظهارنظری گفت که براساس اخبار رسیده، رکن‌آبادی زنده است و در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است!
به گزارش «وطن امروز»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آقاتهرانی دیروز در سخنرانی دعای ندبه مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: امروز خبردار شدیم که رکن‌آبادی زنده و در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. این اظهارنظر آقاتهرانی در حالی است که پیش از این نیز گمانه‌هایی درباره احتمال ربایش رکن‌آبادی بسیار محتمل بود.  با این حال آنچه ماجرا را بسیار مشکوک می‌کند؛ مقاله اخیر روزنامه یدیعوت آحارونوت چاپ سرزمین‌های اشغالی است که در گزارشی نوشت یک گنج گرانبهای ایرانی در اختیار اسرائیل قرار گرفته است! شبکه العالم نیز در تحلیلی، این گزارش یدیعوت آحارونوت را ناظر بر ماجرای ربوده شدن رکن‌آبادی تفسیر کرده است.

تمجید رهبری از نشان‌دادن شهر موشکی
جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح از تعریف رهبر حکیم انقلاب از نشان دادن بخشی از شهر موشکی ایران و نیز تمجید ایشان از فرمانده نیروی هوافضای سپاه خبر داد. به گزارش تسنیم، سردار غلامعلی رشید در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی‌مقدم که در مسجد امام رضا(ع) نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: ‌ای‌کاش تا زمانی که فرماندهان عالیرتبه ما زنده هستند آنها را بیشتر بشناسیم و قدرشان را بدانیم. همین آقای حاجی‌زاده خلاقیت، نوآوری، خط‌شکنی و برنامه‌ریزی بسیار خوبی دارند که بارها و بارها دل حضرت آقا را شاد کردند. وی ادامه داد: هفدهم مهرماه سال جاری خدمت رهبری بودم. بنده از توانایی‌های اطلاعاتی هوافضا گزارش می‌دادم که آقا فرمودند کار تبلیغاتی آقای حاجی‌زاده بسیار خوب بود و گویش ایشان هم برای مردم جالب بود. منظور حضرت آقا نشان دادن شهر موشکی بود که اخیرا معرفی شد.


Page Generated in 0/0050 sec