printlogo


کد خبر: 148809تاریخ: 1394/8/23 00:00
سلام وطن

 در شرایطی که به انتخابات اسفند نزدیک می‌شویم دولت سعی دارد هر طوری شده یک رفاه اقتصادی کوتاه‌مدت برای بهره‌برداری انتخاباتی ایجاد کند. از طریق دادن وام و هرگونه نشان دادن پایین آمدن تورم و رفع رکود! اما این مردم هستند که در جامعه هر روز با مصادیق بی‌تدبیری دولت دست و پنجه نرم می‌کنند.
صولتی
 روزنامه‌های یارانه‌بگیر باید بعد از گفته‌های مشاور رئیس‌جمهور در رابطه با ارتباط میزان یارانه و میزان انتقاد از دولت، از گرفتن چندرغاز یارانه دولتی انصراف دهند تا صداقت خود را با مردم اثبات کنند...
فلاح‌زاده از گچساران
 با سلام. در طرح تعویض خودروهای فرسوده سال 91 ستاد سوخت وقت این طرح به شرکت صدرا خودرو داد و آن شرکت هم کلاهبرداری کرده و پول مردم را بالا کشید. در حدود 4 سال است نه خودرویی دادند نه حتی پول خودشان را، تازه مردم باید اقساط را هم بدهند با سودش.
981****0912
 خانم ابتکار، رئیس سازمان محیط‌زیست مدعی‌اند  مشکل اخیری که باعث بستری شدن بیش از 10 هزار نفر از مردم اهواز شد گرده‌افشانی فلان درخت است، بنابراین همزمان در دیگر شهرهای استان خوزستان که همچون اهواز این گونه درخت در آنجا به‌طور فراوان‌تر نیز بوده و هست باید رخ می‌داد! این درخت در سایر شهرهای استان نیز وجود دارد و هیچ گزارش و خبری مبنی بر بستری شدن مردم این شهرستان‌ها بویژه دزفول مخابره نشده است. بنده خود ساکن دزفول بوده و از قضای روزگار در 2طرف خیابان محل سکونتم به‌طور سرتاسری این گونه درخت از 10 سال قبل وجود داشته و همزمان با همین گونه درختان اهواز اینجا نیز گرده‌افشانی آن آغاز شده است. ولی هیچ اتفاقی رخ نداده است. پس چرا کسی پاسخ ایشان را نمی‌دهد که غیرعلمی سخن نگویند!؟
قربانی
 


Page Generated in 0/0051 sec