printlogo


کد خبر: 151118تاریخ: 1394/10/9 00:00
کوتاه و گویا


  رضا فکرآزاد، رئیس انجمن علمی لیزر پزشکی ایران از بهره‌برداری دستگاه تشخیص سرطان پوست از طریق لیزر خبر داد و گفت: استفاده از این روش هزینه‌های کمتری نسبت به سایر روش‌های تشخیص سرطان دارد. همچنین با استفاده از این روش می‌توان مراحل رشد تومور را در بدن شناسایی کرد.
  به گفته محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، اعطای وام یک میلیون تومانی بدون سپرده‌گذاری و با کارمزد 4 درصد از جمله تسهیلاتی است که برای زائران عتبات دانشگاهی در نظر گرفته شده است.
  علی زند، معاون فنی و عمرانی منطقه 16  از تهیه و دپوی آسفالت سرد همزمان با آغاز فصل سرما خبر داد و افزود: این آسفالت به منظور چاله‌پرکنی و رفع خطر در معابر  کاربرد دارد. همچنین بنابر اعلام عیسی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16، نمایشگاه منطقه‌ای چهارمین جشنواره تسنیم در این منطقه برگزار شده است.
  جعفری، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اقدامات گسترده‌ای که این سازمان از ابتدای سال گذشته تاکنون در جهت اجرای کامل طرح تفکیک در مبدأ و مدیریت بهینه پسماند به اجرا درآورده است، بیان داشت: کمپین آسمان آبی- زمین پاک، برگزاری پایلوت‌های مناطق بیست‌ودوگانه و تسهیل در رتبه‌بندی پیمانکاران از جمله اقدامات این سازمان در راستای ارتقای میزان تفکیک
در مبدأ است.


Page Generated in 0/0053 sec