printlogo


کد خبر: 151127تاریخ: 1394/10/9 00:00
اخبار

ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» افتتاح شد
آیین افتتاحیه ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» با حضور شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی و خانواده شهدای مسیحی و شهدای اهل سنت در سالن سالن شهید بهنام محمدی(حجاب) تهران برگزار شد. در این مراسم که به شکل زنده از شبکه 5 سیما پخش شد، از برگزیدگان بخش‌های «نماهنگ»، «تیزر تبلیغاتی و آگهی بازرگانی»، «فیلم ما» و «نقد و مقالات سینمایی» و «پوستر فیلم» تقدیر شد. همچنین پذیرایی میهمانان جشنواره از طرف بانوان جهادگر 8 سال دفاع‌مقدس صورت یافت. بانوان پیشمرگ نهاوندی علاوه بر تهیه و ارسال کلوچه‌های محلی برای رزمندگان در دوران دفاع‌مقدس، به‌دلیل خیانت‌های منافقین مواد غذایی را پیش از ارسال به جبهه‌ها تست می‌کردند تا توسط منافقین آلوده و مسموم نشده باشد و به همین خاطر هم به زنان پیشمرگ معروف شدند. ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار همه روزه از ساعت 13 آغاز شده و تا ساعت 22:40 در سالن‌های سه‌گانه سینما فلسطین تهران ادامه خواهد داشت. همچنین، در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، همانند دوره گذشته کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های هنر - واقعیت با موضوعات مختلف در حوزه سینما و مستند در سالن شماره 3 سینما فلسطین و با حضور اساتید پیشکسوت و فیلمسازان جوان دایر خواهد شد.

لبیک هنرمندان انقلاب به جشنواره مردمی «رسول آفتاب»
دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره مردمی «رسول آفتاب» اعلام داشت  جشنواره مردمی «رسول آفتاب» که در پنج بخش داستان، کاریکاتور، خاطره، شعر و عکس برگزار شده، فینالیست‌های بخش داستان خود را شناخت. همچنین شاعران با ارسال بیش از 700 اثر از سراسر میهن اسلامی ندای من انقلابی‌ام رهبر معظم انقلاب اسلامی را لبیک گفتند. به گزارش روابط عمومی پنجمین دوره جشنواره مردمی رسول آفتاب در بخش کاریکاتور نیز که یکی از 5 بخش این دوره جشنواره است آثار درخور توجهی در موضوعات اسلام تکفیری، اسلام آمریکایی، مقاومت مردم فلسطین و بیداری اسلامی به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.  گفتنی است، بخش داخلی پنجمین دوره جشنواره مردمی «رسول آفتاب» در روز چهارشنبه نهم دی ماه، در سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه تهران به کار خود پایان خواهد داد.

«عبور از غبار» ویژه‌برنامه 9 دی شبکه 2 سیما شد
«عبور از غبار» نام ویژه‌برنامه شبکه دو سیما به مناسبت فرارسیدن 9 دی ماه است که از ‌شب گذشته و همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) به مدت 4 شب روی آنتن این شبکه می‌رود.   این برنامه با اجرای سیدامیر جاوید، مجری و کارشناس سیما با میهمانانی از بین مردم، قصه‌های شنیده نشده‌ای از فتنه۸۸ را روایت می‌کند. «عبور از غبار» تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه دو سیما، سه‌شنبه تا جمعه این هفته از ساعت ۱۹:٤۵ تا ۲٠:۳٠ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
 


Page Generated in 0/0053 sec