printlogo


کد خبر: 151133تاریخ: 1394/10/9 00:00
اخبار

بازیکن جدید استقلال:
تازه 30 سالم شده
مهاجم جدید استقلال گفت می‌داند رقابت کردن در این تیم خیلی سخت است. مهدی مومنی، مهاجم جدید استقلال برای اولین بار در تمرین این تیم شرکت کرد. او در حاشیه این تمرین گفت: «خوشحالم که به استقلال آمدم. می‌خواهم برای استقلال مثمر ثمر باشم و به تیم کمک کنم». او که از استقلال خوزستان هم پیشنهاد داشت گفت: «من ترجیح دادم به استقلال بیایم. همه آرزو دارند در استقلال تهران باشند. البته رقابت خیلی سختی با سایر مهاجمان دارم ولی هدف همه کمک به تیم است.» خبرنگاری از او درباره سن زیادش پرسید که گفت: «من تازه 30 ساله شدم. عنایتی با سن بیشتر، نمایش خوبی دارد و خوب گل می‌زند. تلاش می‌کنم که به استقلال کمک کنم. البته قرار بود اول فصل به استقلال بیایم اما شرایط طوری شد که الان بازیکن این تیم شدم.»

پورعلی‌گنجی همبازی ژاوی می‌شود
باشگاه السد که ژاوی را در اختیار دارد، مرتضی پورعلی‌گنجی را می‌خواهد. این باشگاه متمول قطری که ژاوی ستاره سابق بارسلونا را در اختیار دارد، خواهان جذب مدافع تیم‌ملی است. قرارداد پورعلی‌گنجی با تیانجین تدا به پایان رسیده و این روزها مشغول بررسی پیشنهادهاست. این بازیکن در مصاحبه‌های اخیر خود بارها اعلام کرده هدفش رفتن به لیگ‌های اروپایی است و حتی اگر تیم خوبی به او پیشنهاد بدهد، حاضر است به‌عنوان بازیکن نیمکت‌نشین به آنجا برود. این بازیکن ولی حالا با پیشنهاد وسوسه‌انگیز تیم قطری روبه‌روست و شاید برای ادامه فوتبال راهی این کشور شود. پورعلی‌گنجی قبل از حضور در چین هم از قطر پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد به شرق آسیا برود. باید دید این‌بار او چه تصمیمی می‌گیرد.

بازیکن عراقی مورد تأیید برانکو و سپاهان
بازیکن تیم‌ملی عراق برای نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر مدنظر سپاهان قرار گرفته است. بشار رسن، هافبک تیم‌ملی فوتبال عراق و عضو باشگاه نیروی هوایی این کشور، برای نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر مد نظر سپاهان قرار گرفته است. نام این بازیکن همراه با 2 بازیکن برزیلی و یک بوسنیایی به استیماچ معرفی شده و این مربی باید در این‌باره به تصمیم‌گیری پرداخته و نظر نهایی را بدهد. رسن ابتدای فصل امسال مورد توجه پرسپولیس بود و حتی مورد تایید برانکو نیز قرار گرفت که در نهایت حضور او در پرسپولیس منتفی شد.

لمپارد: مسی همیشه بهترین بازیکن جهان است
ستاره قدیمی فوتبال انگلیس گفت: مسی همیشه از نظر من بهترین بازیکن جهان است. لمپارد اظهار داشت: من با مارادونا بزرگ شدم. او الگوی من بود. اما از نظر من مسی بهترین بازیکن نه فقط در سال ۲۰۱۵ است بلکه همیشه بهترین است. این بازیکن با سابقه که اکنون عضو تیم نیویورک‌سیتی آمریکا است، افزود: خوشحال می‌شوم در کنار او بازی کنم و از نزدیک با شخصیت مسی بیشتر آشنا شوم. به اعتقاد این بازیکن با تجربه شکی وجود ندارد که اعجوبه آرژانتینی بارسا بهترین بازیکن سال ۲۰۱۵ خواهد شد. وی عنوان کرد: مسی حتما برنده توپ طلای امسال خواهد شد. بازیکنان بزرگی مثل رونالدو، نیمار و سوارز در این انتخابات هستند اما از نظر من در هر سال، مسی بهترین است.

بارسا با گوآردیولا قرارداد بست  و فسخ کرد!
اظهارات تند علیه کاتالان‌ها باعث شد تا بازیکنی که دوشنبه با بارسلونا قرارداد بست، به فاصله چند ساعت اخراج شود. باشگاه بارسلونا رفتار عجیبی در زمینه امضای قرارداد و بعد فسخ سریع آن داشت. کاتالان‌ها با «سرخی گوآردیولا» برای حضور در تیم دوم خود(تیم ذخیره‌ها) قرارداد بستند اما مسؤولان باشگاه با اندکی تحقیق متوجه شدند این بازیکن 24 ساله قبلا موضع‌گیری بسیار تندی علیه کاتالان‌ها داشته است. روزنامه مارکا نوشت 2 سال قبل در شبکه‌های اجتماعی گوآردیولا موضع‌گیری بسیار تندی علیه کاتالان‌ها داشته و حتی از رئال مادرید حمایت کرده است. بررسی این موضوع پنهان باعث شد تا باشگاه اسپانیایی به فاصله4 ساعت قرارداد گوآردیولا را فسخ کند.


Page Generated in 0/0049 sec