printlogo


کد خبر: 151146تاریخ: 1394/10/9 00:00
سلام وطن

  می‌خواستم ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) از مواضع انقلابی و ارزشی و وطن‌پرستانه‌ای که در روزنامه‌تان اتخاذ می‌کنید تشکر کنم. خدا قوت. اجرتان با شهدا ان‌شاءالله.
  471****0914
  اگر در آبادان خبرنگار دارید بفرمایید از ترافیک‌های الکی به خاطر بی‌نظمی در رانندگی گزارشی تهیه کنند و از بی‌توجهی به قوانین  راهنمایی و رانندگی تصویر بگیرند. پلیس راهور هم آنچنان که باید تاثیرگذار نیست و جریمه نمی‌کند. هر کس برای خودش هرطور که خواست پارک می‌کند، حتی سوبله!
646****0921
  خدا به رهبر عزیزمان طول عمر عنایت کند که این کشور در سایه درایت و مدیریتشان پیشرفت کرده و ان‌شاءالله با ظهور حضرت حجت(عج) به هدف عالی می‌رسد. تماشای حضورشان در جمع یک خانواده شهید آشوری در سیمای جمهوری اسلامی ایران بسیار دلنشین بود و ان‌شاءالله این برنامه‌ها از سوی سیمای ملی بیشتر به نمایش درآید تا مردم کشور همگی مطلع شوند از منش امام‌گونه آیت‌الله خامنه‌ای.
شیدایی از تهران
  نشریه مجلس سنای آمریکا دوباره از تحریم‌های جدید ایران خبر داده است! دولتمردان کلاهشان را بالا‌تر بگذارند. این است جواب سیاست لبخند و مذاکره؟ اگر قرار بر تحریم بود که وضعیت قبلی تفاوتی نداشت با وضعیت آینده، پس چرا دانش هسته‌ای خود را به باد دادیم؟
سلمازی
  برخی سینماها و سالن‌های نمایش، تئاترهایی با عنوان شاد و موزیکال تبلیغ می‌کنند که در این تئاترها اکثرا موسیقی‌های غربی، رقص و جوک‌های رکیک گفته می‌شود تا مردم را به خنده بیندازند و هیچ نظارتی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد بر متون این نمایش‌ها نیست. این چه وضعیت فرهنگی است که بی‌سامان است؟
هشترودی


Page Generated in 0/0051 sec