printlogo


کد خبر: 151810تاریخ: 1394/10/22 00:00
رئیس سازمان توسعه مدارس کشور:
یک‌سوم مدارس کشور غیرایمن است

گروه اجتماعی: رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس کشور، یک‌سوم مدارس کشور را غیرایمن دانست.
به گزارش «وطن امروز» سیدمرتضی رئیسی، رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه از سال 1385 براساس تاکیدات رهبر انقلاب و با اهتمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کار نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس کشور آغاز شد، افزود: ایمنی مدارس مورد توجه دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران است. وی همچنین با بیان اینکه آموزش و پرورش متولی آموزش 13 میلیون دانش‌آموز است، افزود: با ایمنی مدارس، آسیب پذیری در جامعه کاهش می‌یابد. رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه یک‌سوم مدارس کشور غیرایمن است، یادآور شد: مطالبه ما از دولت و خیرین، نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس است.
رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس با بیان اینکه مدارس ایمن 3 شاخص دارد، خاطرنشان کرد: یکی از این شاخص‌ها فیزیک مدرسه است که آموزش و پرورش با کمک شهرداری تهران به نوسازی مدارس تهران پرداخته است.
رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس کشور ادامه داد: شهر تهران به علت وسعت و جمعیت دانش‌آموزی نیاز بیشتری به نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس دارد.
وی با بیان اینکه ایمنی مدارس را نمی‌توان فقط به بعد فیزیکی آن محدود کرد، عنوان کرد: آموزش و کنترل مستمر نوسازی‌ها یکی دیگر از شاخص‌های مدارس ایمن است.


Page Generated in 0/0066 sec