printlogo


کد خبر: 151813تاریخ: 1394/10/22 00:00
کوتاه و گویا

  علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در جمع مدیران و معاونان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور با تأکید بر اینکه نظام آموزشی ما مطالعه‌گریز است، گفت: براساس استاندارد کتابخانه‌های دنیا، باید 25 تا 30 میلیون نفر عضو کتابخانه‌های ملی کشور باشند که این رقم در حال حاضر 2 میلیون و 500 هزار نفر است.
  علایی، سرپرست معاونت سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی - کاربردی از ابلاغ دستورالعمل اجرایی نحوه صدور کارت دانشجویی این دانشگاه خبر داد و افزود: این اقدام به منظور ساماندهی صدور کارت‌های دانشجویی و جلوگیری از روش‌های گوناگون در صدور کارت‌ها صورت گرفته است.
  مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای شهر تهران در حاشیه مراسم آغاز ساخت بیمارستان 180 تختخوابی فوق‌تخصصی سوانح و سوختگی در موقوفه عمیدی نوری اظهار داشت: راه‌اندازی بیمارستان‌های سوانح سوختگی در تهران امری حیاتی است، چرا که سالانه 150هزار سوختگی به وقوع می‌پیوندد که برخی در این حوادث دچار معلولیت شده یا جان خود را از دست می‌دهند.
  جعفری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با بیان اینکه  جشنواره تسنیم از 16 دی ماه در بوستان گفت‌وگو آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این سازمان ضمن آموزش و فرهنگسازی مستمر به اقشار گوناگون جامعه، از پتانسیل و ظرفیت بانوان  در موقعیت‌های مساعد از جمله جشنواره تسنیم بهره‌مند می‌شود.
  طیبه عباسیون، عضو هیات مدیره انجمن صرع ایران با اشاره به اینکه 700 تا 800 هزار مبتلا به صرع در ایران وجود دارد، بیان داشت: درمان 76درصد مبتلایان پس از گذشت 5 سال از شروع بیماری قطعی است.
  آیین اهدای حکم و آغاز به‌کار کانون‌های نخبگان فرهنگی - هنری با حضور محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام ناصری‌پور سرپرست معاونت فرهنگی و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد و ۹ باشگاه نخبگان فرهنگی - هنری تهران احکام خود را دریافت کردند.
 براساس اعلام سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور توزیع کارت چهارمین دوره آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت سال 1394 از 21/10/1394 آغاز شده و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 23/10/1394 ادامه خواهد داشت.


Page Generated in 0/0105 sec