printlogo


کد خبر: 151828تاریخ: 1394/10/22 00:00
اخبار

چرا کار رضا احدی به بیمارستان کشیده شد؟
برادر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال دلایل حضور وی در بیمارستان و بیماری‌اش را تشریح کرد.رضا احدی از دوشنبه شب گذشته در بیمارستان ایرانمهر بستری شد اما اینکه چرا پیشکسوت تیم استقلال بدون هیچ زمینه قبلی دچار بیماری شده برای هواداران و اهالی فوتبال علامت سوالی بزرگ به وجود آورده است.حسین احدی برادر رضا احدی در این باره اظهار داشت: رضا چندی پیش به یک مسافرت رفت و در آنجا مریض شد. او به همراه چند نفر از دوستانش برای انجام کاری راهی ارمنستان شد و ماشین آنها در یخبندان گیر کرد و حدود 2 روز پشت مرز معطل باقی ماند و همین مساله باعث شد سرمای بسیار سختی بخورد و به این روز دچار شود.وی افزود: البته برادرم از قبل کمی مشکل ریه داشت ولی قضیه اینقدر حاد نبود و آن سرمای سخت به ریه و کبد او آسیب سنگینی زد و کار او را به بیمارستان کشاند.برادر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره آخرین شرایط وی گفت: خوشبختانه حال او امروز کمی بهتر است و در بخش ICU حضور دارد و ما منتظریم دکتر او در بیمارستان حضور پیدا کند تا ببینیم می‌توانیم داروهای او را قطع کنیم به امید خدا به هوش بیاید یا نه؟

برانکو: مکانی دروازه‌بان‌ ماست
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید سوشا مکانی، د‌ر‌وازه‌بان این تیم است. برانکو ایوانکوویچ پس از خروج از باشگاه پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: فعلا قصد مصاحبه‌ای ندارم. روز یکشنبه در کنفرانس خبری صحبت کردم. او در پاسخ به سوالی درباره سوشا مکانی هم گفت: او د‌ر‌وازه‌بان ما است و قبلا هم د‌ر‌وازه‌بان ما بوده است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. برانکو درباره مذاکره باشگاه پر‌سپولیس با علیرضا حقیقی هم خاطر‌نشان کرد: نمی‌دانم این اخبار را از کجا می‌آورید. من از این موضوع چیزی نمی‌دانم. سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در پایان درباره جذب د‌ر‌وازه‌بان برای پر‌سپولیس نیز، خاطر‌نشان کرد: قطعا به دنبال جذب د‌ر‌وازه‌بان خواهیم بود، زیرا ایمان صادقی از جمع ما جدا شده است.

الشرق: تیموریان به لیگ ایران بازمی‌گردد
باشگاه ام‌صلال قطر جدایی ستاره ایرانی خود را تایید و اعلام کرد آندرانیک تیموریان در حال بازگشت به لیگ ایران است.به نقل از سایت الشرق قطر، باشگاه ام‌صلال رسما از جدایی آندرانیک تیموریان از این تیم خبر داد و اعلام کرد به دنبال جایگزینی برای این بازیکن ایرانی است.سایت الشرق قطر نوشت تیموریان از لیگ ایران پیشنهاد دارد و به دنبال بازگشت به این لیگ است. این در حالی است که مدیر برنامه‌های این بازیکن پیش از این تاکید کرده بود که او از لیگ قطر پیشنهاد دارد و در همین لیگ باقی خواهد ماند. تیموریان در ابتدای فصل به ام‌صلال پیوست. او در بیشتر بازی‌های این تیم در ترکیب اصلی به میدان رفت، اما در نهایت سرمربی ترکیه‌ای این تیم قطری تصمیم گرفت به همکاری خود با کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پایان دهد.

کفاشیان: دولت حمایت نکند درخواست میزبانی نمی‌دهیم
علی کفاشیان در تازه‌ترین اظهارنظر خود مدعی شد جوسازی کشورهای عربی از جمله عربستان نمی‌تواند تاثیری در میزبانی احتمالی ایران در جام ملت‌های آسیا داشته باشد. البته رئیس فدراسیون فوتبال بار دیگر تاکید کرد اگر حمایتی از جانب دولت و وزارت ورزش انجام نشود، او برای میزبانی ایران درخواستی نخواهد داد. کفاشیان گفت: «معتقدم باید به اندازه‌ای حمایت شویم تا میزبانی جام ملت‌های آسیا به ایران برسد. در دور قبلی هم تا مرحله پایانی نام ایران برای کسب میزبانی مطرح بود و این نشان از عزم جدی ما برای گرفتن میزبانی داشت اما در نهایت به خاطر سرمایه‌گذاری‌های بیشتر، این میزبانی به امارات رسید. ساختن ورزشگاه کار فدراسیون فوتبال نیست و ما باید از سوی نهادهای بالاتر مانند وزارت ورزش و حتی دولت حمایت شویم تا بتوانیم سرانجام به هدف‌مان برسیم. اگر استادیوم‌های ایران مجهز به امکانات روز دنیا و مدرن باشد، در این صورت مطمئناً کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز برای دادن میزبانی به ایران بسیار راغب خواهد شد. در نهایت اینکه باید 6 ورزشگاه بسیار مجهز را معرفی کنیم تا بتوانیم این میزبانی را به دست آوریم. ساختن ورزشگاه کار فدراسیون نیست؛ ما فقط اقدامات فنی و پیشنهاد میزبانی را می‌گیریم اما تجهیزات و امکانات را باید دولت به ما کمک کند تا بتوانیم ورزشگاه‌های مجهزی بسازیم».
 


Page Generated in 0/0063 sec