printlogo


کد خبر: 151835تاریخ: 1394/10/22 00:00
اخبار

گلایه فرزند شاعر انقلاب از شایعات
فرزند حمید سبزواری ضمن تکذیب خبر درگذشت پدرش گفت: خبر درگذشت پدرم شایعه است، رسانه‌ها به این دست اخبار کذب دامن نزنند. محسن ممتحنی، فرزند حمید سبزواری ضمن ابراز تأسف از شایعات منتشرشده مبنی بر درگذشت پدرش گفت: خبر درگذشت پدرم شایعه است، رسانه‌ها به این دست اخبار کذب دامن نزنند.  وی با بیان اینکه نمی‌دانم این خبر چه کسی را خوشحال می‌کند، یادآور شد: نمی‌دانم منشأ این خبر کذب کجاست؟ اما ایشان در سلامت هستند و امروز روند بهبودی ایشان بهتر از روزهای گذشته بوده است. ممتحنی از رسانه‌ها درخواست کرد در انتشار اخبار، صحت و دقت را پیشه خود قرار دهند. لازم به ذکر است روز گذشته وزیر بهداشت و نمایندگان سازمان صدا و سیما و شهرداری تهران از شاعر انقلاب عیادت کردند.

حمایت شهرداری تهران از برگزاری جشنواره فیلم فجر
محمد حیدری، دبیر سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر و محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران در سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران دیدار کردند. در این دیدار محمود صلاحی ضمن خیر مقدم به حیدری گفت: جشنواره فیلم فجر به برندی بین‌المللی و افتخاری برای فرهنگ و هنر ایران تبدیل شده است. این جشنواره، جشن سینمای ایران است و امیدواریم در برگزاری بهتر جشنواره فجر که افتخار نظام و کشور است، موفق باشید. مشاور شهردار تهران در ادامه گفت: سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران آمادگی دارد با حمایت از این رویداد بزرگ هنری، به این جشن که ویترین سینمای کشور است، کمک کند. از جمله اختصاص 3 پردیس سینمایی ملت، تماشا و راگا که در دوره‌های قبلی هم به عنوان سینمای مردمی مورد استقبال هنردوستان قرار گرفته بود. محمد حیدری، دبیر جشنواره فیلم فجر هم با اشاره به روند برگزاری جشنواره افزود: امسال تصمیم گرفتیم در راستای تکریم مردم و علاقه‌مندان به هنر، پردیس سینمایی ملت را به عنوان کاخ مردمی جشنواره انتخاب کنیم تا مخاطبان بتوانند در کنار هنرمندان، آثار بخش سودای سیمرغ را تماشا کنند و  برنامه‌های زیادی مانند طرح سلام سینما داریم که به معرفی فیلم‌ها در سینما ملت می‌پردازد و نمایشگاه اقلام تبلیغاتی جشنواره سی‌وچهارم هم برپا خواهد شد.

اعلام اسامی برندگان جوایز گلدن‌گلوب 2016
اسامی برندگان هفتادوسومین دوره جوایز گلدن‌گلوب سال ۲۰۱۶ طبق پیش‌بینی‌های صورت یافته اعلام شد که به این شرح است:
در بخش بهترین فیلم سینمایی کمدی یا موزیکال: فیلم «مریخی» به کارگردانی ریدلی اسکات، در بخش بهترین درام سینمایی: فیلم «از مرگ جسته»، در بخش بهترین فیلم خارجی زبان (غیرانگلیسی): «پسر شائول» ساخته لازلو نمس از کشور مجارستان، فیلم تلویزیونی یا مینی‌سریال: سریال «تالار گرگ»،سریال کمدی یا موزیکال: «موزارت در جنگل»، سریال درام: «آقای روبات»، در بخش بهترین کارگردانی سینمایی: «آلخاندرو گونزالس ایناریتو» برای «از مرگ جسته»، در بخش بهترین فیلمنامه: فیلم «استیو جابز»، در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم درام: سیلوستر استالونه برای «کرید»، در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم درام: کیت وینسلت برای فیلم «استیو جابز»، در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم کمدی یا موزیکال: جنیفر لارنس برای «جوی»، در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم کمدی یا موزیکال: مت دیمون برای «مریخی»، در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن در درام سینمایی: بری لارسون برای فیلم «اتاق»، در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد در درام سینمایی: لئوناردو دی‌کاپریو برای «از مرگ جسته»، در بخش بهترین انیمیشن بلند سینمایی: انیمیشن «بیرون درون»، در بخش بهترین موسیقی متن: انیو موریکونه برای فیلم «هشت نفرت‌انگیز»، در بخش بهترین ترانه «نوشته‌های روی دیوار» برای فیلم سینمایی «شبح».

سیروس مقدم «سنگ پا» را کلید می‌‌زند
مجموعه تلویزیونی با نام فعلی «سنگ پا» به کارگردانی سیروس مقدم ۲۰ بهمن‌ماه جلوی دوربین می‌رود تا برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان آماده باشد. عوامل مجموعه تلویزیونی «سنگ پا» به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نگارش محسن تنابنده و خشایار الوند این روزها در تکاپوی پیش‌تولید هستند تا با توجه به اینکه سال‌هاست مجموعه‌های مناسبتی با شتاب ساخته می‌شوند بتوانند این بار در زمان مناسب، کاری درخور ارائه دهند.


Page Generated in 0/0071 sec