printlogo


کد خبر: 151843تاریخ: 1394/10/22 00:00
چهارگوشه

حمایت بیشتر لبنانی‌ها از حزب‌الله
جدیدترین نظرسنجی در لبنان نشان می‌دهد 58 درصد مردم این کشور از سلاح مقاومت حمایت می‌کنند.  به گزارش السفیر، براساس این نظرسنجی، یک‌چهارم مردم لبنان بر حمایت از بقای همیشگی سلاح حزب‌الله تاکید دارند.
17 درصد مردم لبنان معتقدند حزب‌الله باید تا زمان آزادسازی مزارع شبعا سلاح خود را حفظ کند. 16 درصد لبنانی‌ها هم تاکید دارند سلاح مقاومت تا زمان دستیابی به راه‌حل فراگیر در منطقه باید حفظ شود. 13 درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی هم تاکید کردند توجهی به مساله سلاح مقاومت ندارند.

آتش‌سوزی عامدانه در قدس
سخنگوی سازمان اسرائیلی غیردولتی «صلح اکنون» اعلام کرد دفتر این سازمان در قدس عصر روز یکشنبه دچار حریق شده است.  سخنگوی این سازمان غیردولتی که در زمینه نقض حقوق فلسطینی‌ها و قانون‌شکنی اشغالگران فعالیت می‌کند، در بیانیه‌ای اعلام کرد، براساس یافته‌های اولیه تحقیقات پلیس احتمال می‌رود که این حادثه یک اقدام مجرمانه باشد. در صورتی که ثابت شود این حریق عامدانه بوده، آن را باید از جمله اقدامات تحریک‌آمیز و تبلیغات منفی تل‌آویو علیه سازمان‌های مدافع حقوق بشر دانست.

رئیس پارلمان جدید مصر انتخاب شد
اعضای پارلمان جدید مصر علی عبدالعال را از بین 7 نامزد به‌عنوان رئیس پارلمان انتخاب کردند.  عبدالعال، عضو ائتلاف «حمایت از مصر» است که حدود
370 نماینده در پارلمان دارد.  عبدالعال عضو هیچ‌گونه حزب سیاسی نیست و دیدگاه‌های سیاسی مشخص یا رویکردهای خاصی ندارد.  وی در تهیه و تدوین مهم‌ترین قوانین کنونی بویژه قانون پارلمان، قانون انتخابات، قانون حقوق سیاسی و تقسیم ادارات انتخابات مشارکت داشته است.
 


Page Generated in 0/0070 sec