printlogo


کد خبر: 151849تاریخ: 1394/10/22 00:00
سلام وطن

  در حالی که جوانان برای وام 3 میلیونی ازدواج بین بانک‌ها سرگردانند خبر عدم رد مال و پرداخت جریمه مهدی هاشمی   و صحبت‌های نماینده مردم در مجلس درباره قرارداد ننگین کرسنت و خیانت‌های نفتی، اراده مردم را برای پیگیری عدالت مستحکم‌تر می‌کند.
293****0919
  از صداوسیما درخواست دارم برای کاهش مخاطب شبکه‌های ماهواره‌ای برنامه‌های جذاب را در ساعاتی که مخاطب بیشتری فرصت دیدن دارند جانمایی کنند. اغلب پنجشنبه و جمعه‌ها محتوای جذابی در صدا و سیما نیست. باید مسابقات جذاب و نه کپی شده از ماهواره‌ها و فیلم‌های روز دوبله شده پخش کنند. هر چه زودتر نیز برای بازگشت خندوانه به شبکه نسیم فکری کنید لطفا.
کامیار
  درود بر قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه که نمونه بارز ما می‌توانیم است و هیچ‌گاه تحریم و... نتوانسته در انجام ماموریت‌های آن خللی ایجاد کند. و ای‌کاش کوچک‌ترین حرفی از طراحان و سازندگان پارس جنوبی و فازهای افتتاحی زده می‌شد. این کار ثمره توانمندی سپاه است که این روزها مسؤولان بعضا دولتی در تخریب چهره آن کم نمی‌گذارند.
 میثمی
  نفوذ اقتصادی یکی از اهداف برجام است که واردات بی‌رویه به قصد ضربه زدن و ورشکسته کردن تولیدکننده‌های داخل کشور و در راستای اهداف برجام صورت
می‌گیرد. باید مسؤولان به گوش و به هوش باشند.
قدیری
  در رابطه با کیفیت و سرعت و اختلالات و تاخیر در بروزرسانی و عدم پشتیبانی قوی نرم‌افزار پیام‌رسان بیسفون بنویسید. با این نوع خدمات نمی‌توان در برابر غول‌های تکنولوژی و پیام‌رسان‌هایی همچون تلگرام رقابت داشت.
461****0939


Page Generated in 0/0058 sec