printlogo


کد خبر: 152025تاریخ: 1394/10/26 00:00
اخبار

مشکل ساده خبرنگاران ایرانی
در دوحه
در شرایطی که خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی این روزها به سادگی به محل تمرین تیم امید ایران در دوحه تردد می‌کند، تا دیشب هنوز‌ آی‌دی‌کارت خبرنگاران ایرانی حاضر در قطر هم صادر نشده بود. 5 خبرنگار ایرانی برای پوشش بازی‌های تیم امید ایران به قطر سفر کرده‌اند اما حداقل تا دیشب هیچ‌یک موفق به دریافت‌ آی‌دی‌کارت پوشش مسابقات نشده بودند. این در حالی است که خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی که از لندن به دوحه پرواز کرده بدون هیچ مشکلی در تمرین تیم امید حاضر می‌شود و هر شب گزارش‌های خود را از نزدیک‌ترین مکان ممکن به زمین تمرین تیم امید به دفتر مرکزی این شبکه خبری ارسال می‌کند.  در این میان دیروز حبیب کاشانی در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم درباره این مشکل گفت در تلاش است با کمک سفیر ایران در دوحه مشکل خبرنگاران را حل کند! با این حال مشخص نیست این موضوع تا چه اندازه به سفیر ایران در قطر مربوط می‌شود، چرا که براساس قوانین مسابقات، مسؤولیت صدور ‌آی‌دی‌کارت برعهده کنفدراسیون فوتبال آسیاست و نه کشور میزبان و اگر قرار است مشکل خبرنگاران برطرف شود مسؤولان تیم امید باید به جای صحبت با مسؤولان سفارت ایران در دوحه از راه اصلی وارد شوند و مکاتبات رسمی و لازم را با بخش رسانه کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام دهند.

احدی به کما رفت
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به کما رفت. رضا احدی که مدتی است به دلیل بیماری در بیمارستان ایرانمهر بستری شده است، پنجشنبه به کما رفت.  برادر پیشکسوت استقلال با اعلام این خبر به تسنیم گفت: متأسفانه برادرم شرایط مساعدی ندارد و بار دیگر به کما رفته است. وی افزود: پزشکان به ما اعلام کردند باید دعا کنیم بنابراین از همه مردم می‌خواهم که برای برادرم دعا کنند.

توهین عجیب فان خال
به خبرنگار سان
سرمربی منچستریونایتد خبرنگار روزنامه سان را «مردک چاق» توصیف کرد تا انتقادها را از خود افزایش دهد.  به نقل از روزنامه‌ سان، منچستریونایتد با فان خال در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است، حذف از جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا و کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر باعث شده است صدای هو‌اد‌ا‌ران این تیم در بیاید. در این بین اقدامات عجیب سرمربی هلندی نیز دست کمی از نتایج ضعیف آنها نداشته است. پس از اینکه خبرنگار روزنامه‌ سان در نشست خبری سوالی را درباره وین رونی از فان خال پرسید، او گفت: دیگر در مورد رونی از من سوالی نکنید. خصوصا تو مردک چاق. دیگر درباره رونی پاسخی به هیچ سوالی نخواهم داد. شما بهتر است به انتقاداتت بپردازی.  این صحبت و توهین فان خال به خبرنگار روزنامه‌ سان با انتقاد خبرنگاران انگلیسی روبه‌رو شده است و آنها خواستار عذرخواهی فان خال از این خبرنگار شدند.  منچستریونایتد در حالی روز یکشنبه باید در داربی فو‌تبا‌ل انگلیس برابر لیورپول به میدان برود که شکست یونایتدها در این دیدار به احتمال بسیار زیاد منجر به برکناری فان خال از این تیم خواهد شد.  

ال چاپو به دنبال چلسی!
خواکین گازمن خطرناک‌ترین مجرم جهان که به‌تازگی دستگیر شده در پی خرید باشگاه چلسی از رومن آبراموویچ بوده است.  به نقل از روزنامه سان، در چند سال اخیر مالکان عجیبی وارد فوتبال انگلیس شدند و اقدامات عجیبی نیز انجام دادند. برای مثال وینسنت تان، مالک آسیایی واتفورد رنگ پیراهن این تیم را از آبی به قرمز تغییر داد تا در بازار شرق آسیا فروش بهتری داشته باشد.  ماسیمو سلینو در لیدزیونایتد نیز پیراهن شماره 17 را ممنوع کرد و معتقد بود این عدد بدشانسی می‌آورد ولی هیچکدام از اینها به خبر احتمال حضور گازمن در چلسی نمی‌رسد. خطرناک‌ترین مجرم مواد مخدر در جهان که یک‌بار از زندان فرار کرده علاقه زیادی به باشگاه چلسی دارد و قصد خرید این باشگاه را از رومن آبراموویچ داشته است.  او یکی از هواداران فوتبال است و یک‌میلیارد دلار ثروت دارد. خواکین گازمن لوئرا بزرگ‌ترین و جنایتکارترین شبکه تجارت مواد مخدر در دنیا را اداره می‌کرد. مجله «فوربز» از وی به‌عنوان یکی از ۶۸ نفر از پرقدرت‌ترین افراد جهان نام برده است. خواکین گازمن بعد از جدایی از زندان بشدت مورد تعقیب پلیس آمریکا قرار گرفته بود، حتی مبلغ زیادی هم برای شناسایی او تعیین شده بود تا او به‌عنوان یکی از خطرناک‌ترین مجرمان جهان شناخته شود که درآمد خود را از قاچاق مواد مخدر به دست آورده است.


Page Generated in 0/0144 sec