printlogo


کد خبر: 152038تاریخ: 1394/10/26 00:00
سلام وطن

  لطفا  موضوع یک ساله شدن کارت بانکی بانک تجارت را مطرح کنید. چرا هر کارت که ما از بانک می‌گیریم و 2300تومان پرداخت می‌کنیم برای یک سال اعتبار دارد. چرا ما سالی یک بار باید برویم 2300 تومان بدهیم کارتمان را تعویض کنیم؟ اگر درآمد این بانک را از تعداد مشتریان و تعویض کارت‌ها محاسبه کنید متوجه خواهید شد چقدر سود دارد.   
982****0937

  رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس خط فقر را حقوق زیر 2 میلیون و 300هزار تومان دانسته در حالی که بیشتر مردم کشور حقوقشان در حدود 2 میلیون تومان و زیر خط فقر هستند. به جای اعلام خط فقر باید بر مردم ایران تحقیقی صورت بگیرد که ببینیم چطور صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند و آبروی خود را حفظ می‌کنند و زندگی می‌گذرانند. خدا به داد آنهایی برسد که با یک درآمد اندک همچون مستمری بازنشستگی یا ماهانه کمیته امداد روزگار می‌گذرانند.
رضاداد

  از اتحادیه نانوایان درخواست دارم بیشتر نظارت داشته باشند. نانوایی‌های مناطق شمال تهران قیمت‌های متفاوتی دارند. مثلا نانوایی که آزادپز نیست الان نان سنگک معمولی را 1000 تومان و نان کنجدی را 1200 می‌فروشد. لااقل برای شکایت شماره تماسی اعلام کنید.
رضایی

  برای خرید به خیابان جمهوری محدوده باغ‌سپهسالار تهران رفتم. از پارکینگ خبری نبود اما به محض اینکه چند دقیقه‌ای پارک کردم و برگشتم جریمه 30 هزار تومانی شده بودم. ای کاش شهرداری که مجوز ساخت این همه پاساژ و مغازه را می‌دهد تامین پارکینگ هم داشته باشد و نیروی انتظامی هم این را درک می‌کرد که افراد خودروی خود را نمی‌توانند در جیبشان جای دهند!
تهرانی

  بنده یک سوپرمارکت دارم و همه اجناسی که از عربستان وارد می‌شود را خرید و فروشش را ممنوع کردم. ای کاش مردم هم دیگر این کالاها را درخواست نکنند.
صابونچی


Page Generated in 0/0059 sec