printlogo


کد خبر: 152176تاریخ: 1394/10/28 00:00
سلام وطن

 درباره لایحه بودجه می‌خواستم بگویم حقوق کارمندان حداقل باید به اندازه 14 درصد سال94 افزایش پیدا کند. فرض می‌گیریم یک مقداری تورم کاهش پیدا کند، آیا نباید کارمندان هم یک نفس راحت بکشند؟ چرا همیشه حقوق کارمندان می‌شود اسباب کاهش تورم ولی به یکباره دیده می‌شود تورم کاهش پیدا نکرده است و دست کارمندان از همیشه خالی‌تر است. امیدواریم نمایندگان ملت با 12 درصد رشد حقوق کارکنان مخالفت کنند و حداقل همان 14 درصد را در نظر بگیرند.
شاهین‌فر
 جهت رفع انسداد کارت عابربانکم به بانک ملی شعبه شادآباد مراجعه کردم، متاسفانه در این بانک کار به کندی پیش می‌رفت و تعداد زیادی منتظر اعلام شماره‌شان بودند. بنده 30 دقیقه! منتظر ماندم تا نوبتم اعلام شد. به ریاست بانک مراجعه کرده و در این‌باره اعتراض کردم که ایشان پاسخ دادند: باجه‌ها در حال افتتاح حساب می‌باشند، به‌همین علت، کار به کندی پیش می‌رود! سوالم اینجاست آیا همه کسبه مجاور بانک که بی‌نوبت هر 6 باجه بانک را اشغال کرده‌اند در حال افتتاح حساب بودند؟! از مسؤولان و بازرسان محترم بانک ملی می‌خواهم بیشتر به عملکرد بانک‌ها نظارت داشته باشند. خدمات‌دهی مناسب و کاهش میزان ساعت معطلی باید جزو نخستین اولویت‌های بانک‌ها باشد.
آجورلو
 وقتی در لایحه بودجه، دولت رسما سربازی را می‌فروشد، عده‌ای هم که سربازی نرفتند به امید خرید آن در چند سال آینده غیبت می‌کنند و از سربازی فرار می‌کنند. این چه تدبیری است؟ این ضایع شدن حق آن افرادی که از عمرشان زدند و رفتند، نیست؟
ساعدی
 پخش مستقیم تقدیم بودجه به مجلس را می‌دیدم اما انگار در مجلس رسم نیست خانم‌هایی که حضور پیدا می‌کنند حتی خبرنگاران حجابشان را حفظ کنند و تذکری هم در مجلس داده نمی‌شود. آنجا باید مرکز امر به معروف باشد و از بدحجابی جلوگیری شود.
دیردار
 چرا پول ما باید در موسسه مالی و اعتباری که در این کشور با شعبه‌های فراوان در حال کار کردن بود بلوکه شود؟ مگر ما چه گناهی کردیم. بانک مرکزی هر چه زودتر به داد ما برسد.
شهیدی‌فر


Page Generated in 0/0054 sec