printlogo


کد خبر: 152190تاریخ: 1394/10/28 00:00
اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی بحران در آب‌وفاضلاب روستایی گلستان
با حضور معاون نظارت بر بهره‌برداری، رئیس اداره نگهداری و توسعه، رئیس اداره کنترل کیفی و امور آزمایشگاه‌ها، مدیران امور آبفار شهرستان‌های شرکت آب‌وفاضلاب روستایی استان گلستان و آبداران شرکت، کارگاه آموزشی مدیریت بحران به صورت جداگانه در مدیریت امور آبفار شهرستان‌های استان برگزار شد. بهزاد هرمزی، معاون نظارت بر بهره‌برداری این شرکت درباره برگزاری این کارگاه اظهار داشت: اطلاع‌رسانی و بالا بردن آگاهی مردم برای مواجهه با سرما و یخبندان را ضروری دانست و افزود امروز باید از تجربیات گذشته برای مدیریت بحران احتمالی به نحو مطلوب استفاده کرد.


امکان مشاهده ریز تراکنش‌های دستگاه‌های پوز  در «جی‌بی‌نت»
در راستای توسعه خدمات در حوزه بانکداری الکترونیک امکان مشاهده ریز تراکنش‌های دستگاه‌های پوز روی سامانه «جی‌بی‌نت» (اینترنت بانک) قوامین محقق شد. به گزارش روابط عمومی بانک قوامین، کامبیز مطلق، معاون فناوری اطلاعات بانک با اعلام این خبر گفت: مشتریان و دارندگان دستگاه‌های پوز بانک قوامین از این پس می‌توانند با ورود به سامانه «جی‌بی‌نت» (اینترنت بانک)  قوامین ریز تراکنش‌های دستگاه پوز خود را مشاهده کنند. وی خاطرنشان کرد: مشتریان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه بانک قوامین و ارائه کارت ملی جهت احراز هویت جهت فعالسازی این خدمت اقدام کنند.


رضایت‌ از عملکرد
شوراهای حل اختلاف خوزستان
 معاون مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور با ابراز رضایتمندی از عملکرد شوراهای حل اختلاف خوزستان گفت: در بازرسی‌هایی که از شوراهای حل اختلاف این استان داشتیم خوشبختانه شوراهای حل اختلاف خوزستان نسبت به گذشته عملکرد خوبی و خدمات قابل تحسینی داشته‌اند که این مرهون تلاش مسؤولان قضایی و اعضای شوراهای این استان بوده است.


Page Generated in 0/0054 sec