printlogo


کد خبر: 152572تاریخ: 1394/11/5 00:00
سلام وطن

 چرا برخی از مسؤولان در کار دیگر ارکان نظام دخالت می‌کنند؟ وقتی شورای نگهبان در قانون اساسی وظایفش مشخص شده است دیگر چرا می‌خواهند با لابی و سخنرانی‌های داغ در روند کار شورای نگهبان که از خبره‌ترین افراد تشکیل شده دخالت کنند و برای به‌دست آمدن هدف‌شان به آن شورا فشار بیاورند؟ آیا این کار از طرف آنها پسندیده است؟ اگر اینگونه باشد دیگران هم می‌توانند در کار آنها دخالت داشته باشند!
سهرابی
 چه شده است که زمزمه ورود کالاهای لوکس خارجی از جمله خودروهای آلمانی و آمریکایی همچون بنز و شورولت که مصرف‌گرایی را رواج می‌دهد و وابستگی به غرب را به همراه دارد دوباره در حال گسترش است؟ مگر قرار بر تولید ملی نیست؟ مگر مسؤولان و خودروسازان بهانه تحریم را نداشتند. خب تحریم که به قول این عزیزان برداشته شد، پس چرا به سراغ تولید باکیفیت و قابل رقابت نمی‌روند؟
کشوردوست
 آقای رئیس‌جمهور گفته بودند حتی مشکل آب هم با برداشته شدن تحریم حل می‌شود. منتظر هستیم دریاچه ارومیه هم مشکلش حل شود چرا که از وعده‌های رئیس‌جمهور در انتخابات حل این معضل بود.
قره‌چاوی از ارومیه
 بنده به خاطر دریافت پیامک‌های خبری نمی‌توانم پیامک‌های تبلیغاتی‌ام را از طریق اپراتور قطع کنم و این باعث شده روزانه پیامک‌های تبلیغی و مسابقات بی‌فایده و پیامک‌های وقتگیر برایم ارسال می‌شود. از همراه اول درخواست دارم فکری به حال این معضل اپراتوری کند.
زرین
 برخی مسؤولان دولتی طوری درباره انتخابات سخن می‌گویند که شائبه دخالت در روند آن را دارد. دولت فقط مجری انتخابات است بنابراین از مسؤولان می‌خواهیم تنها به اجرای دقیق بر طبق مر قانون بسنده کنند.
شوهانی


Page Generated in 0/0318 sec