printlogo


کد خبر: 153215تاریخ: 1394/11/17 00:00
اخبار

مورینیو در یک‌قدمی منچستریونایتد
 رسانه‌های معتبر فوتبال جهان 2 شایعه درباره منچستریونایتد را در ساعات اخیر بازتاب داده‌اند، شایعاتی که اگر رنگ حقیقت به خود بگیرد، تئاتر رویاها به کلی زیر و رو می‌شود.  گفته می‌شود ژوزه مورینیو در آستانه توافق با منچستریونایتد قرار دارد و احتمالا این مربی پرتغالی را بزودی روی نیمکت شیاطین سرخ خواهیم دید. اسکای اسپورتس در این‌باره آورده است که ژوزه مورینیو در حال مذاکره با منچستری‌هاست و بزودی سکان هدایت این تیم را در دست خواهد گرفت.

دردسر قطری‌ها برای خواندن نام پورعلی گنجی
قطری‌ها به سختی می‌توانند نام خانوادگی مدافع تیم‌ملی را بخوانند! حضور مرتضی
پورعلی گنجی در قطر برای رسانه‌ها و البته گزارشگران این کشور دردسرساز شده است. سال گذشته هم حضور قوچان‌نژاد در تیم الوکره همین دردسر را برای آنها درست کرد. جالب اینجاست که قطری‌ها به اسم‌های مختلف پورعلی گنجی را صدا می‌زنند و برایش مطلب می‌نویسند. مثلا در جریان بازی السد و الاهلی گزارشگر بازی به طور کلی «پور» را از فامیلی مرتضی حذف کرده بود و تنها می‌گفت «کنجی». سایت الکاس معتبرترین سایت قطری هم به طور کلی نام خانوادگی پورعلی گنجی را به «محمد» تغییر داد!

درتازه‌ترین رده‌بندی فیفا
ایران یک پله نزول کرد
ایران در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی فوتبال با یک پله نزول در جایگاه 44 قرار گرفته است. این در حالی است که ۱۰ تیم بالای جدول بدون تغییر ماندند. ایران با یک پله نزول اکنون با ۶۲۶ امتیاز در جایگاه 44 قرار دارد و همچنان به عنوان برترین تیم آسیا در رده‌بندی فیفا به شمار می‌رود. کره‌جنوبی با 2 پله نزول در جایگاه پنجاه و سوم قرار دارد. عربستان با ۲۰ پله صعود در جایگاه ۵۵ جهان قرار گرفت و ژاپن، امارات و استرالیا را پشت سر گذاشت. عربستان با کسب ۹۷ امتیاز بیشترین پیشرفت را از لحاظ کسب امتیاز در رده‌بندی فیفا داشته است. ۱۰ تیم بالای جدول کماکان دست نخورده باقی ماندند.


Page Generated in 0/0063 sec