printlogo


کد خبر: 153234تاریخ: 1394/11/17 00:00
سرخط خبر

 سازمان توسعه تجارت از اختصاص بخشی از یارانه ۵۰۰ میلیارد ریالی سازمان توسعه تجارت برای راه‌اندازی خطوط منظم کشتیرانی از بندرشهید رجایی به بندر صحار عمان خبر داد.
 مدیرکل راه‌آهن خراسان از آغاز پروژه برقی‌سازی قطار تهران- مشهد با اعتبار ۶۰‌هزار میلیارد ریال و بهره‌برداری از 2 پروژه تراک‌بندی محور تهران - مشهد و توسعه ایستگاه مسافری مشهد خبر داد.
 دیوان عدالت اداری اعلام کرد: دفاتر پیشخوان حق ارائه خدمات بیمه‌ای ندارند.
 سازمان ملل با پیش‌بینی افزایش جمعیت ایران به ۱۰۰ میلیون نفر در سال ۲۰۵۰ میلادی اعلام کرد جمعیت روستایی ایران تا این سال بیش از ۵ میلیون نفر کاهش خواهد یافت.
 بانک جهانی با پیش‌بینی رسیدن رقم بدهی‌های دولتی عربستان به ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی در سال ۲۰۱۷ هشدار داد با فرض قیمت ۴۰ دلار برای هر بشکه نفت، ذخایر مالی عربستان تا ۴ سال آینده به اتمام خواهد رسید.
 معاون معماری و شهرسازی وزیر راه گفت: کمیسیون‌های عالی طرح تفصیلی مرجع تصمیم‌گیری برای ساخت ایستگاه جدید راه‌آهن در تهران است.
 رئیس اتحادیه فرش دستباف با بیان اینکه بازار اصلی فرش دستباف ما ‌آمریکا بوده که در دوره تحریم این بازار را از دست دادیم، گفت: بازارهای اروپایی خود را نیز به دلیل گران شدن فرش ایرانی به تدریج از دست می‌دهیم.
 بدهی دولت به بانک مرکزی در نیمه نخست امسال با 7/43 درصد افزایش به ۲۶هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان رسیده است.
 مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران گفت: پرونده ۲هزار واحد مسکن ویژه در دهه فجر بسته می‌شود و حدود ۲۰۰ واحد باقی‌مانده هم تا پایان سال تحویل خواهد شد.
 حمید کارگر، رئیس مرکز ملی فرش ایران از صادرات اولین محموله فرش ایرانی به آمریکا خبر داد و گفت: اولین فرش‌های صادراتی ایران در لس‌آنجلس تحویل داده شد.
 مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از آزادسازی برخی از تجهیزات و کالاهای فازهای پارس‌جنوبی توسط زیمنس آلمان خبر داد و گفت: توربو کمپرسورهای گازی ایران در امارات و اروپا رفع توقیف شد.
 خودروهای سایپا 131، پژو پارس، ام‌وی‌ام 550 اتومات، سراتو اتومات، مزدا 3 و سوناتا YF بیشترین سهم بازار را در گروه‌های قیمتی خود دارند.
 آمارهای منتشرشده گویای آن است که تا پایان شهریور امسال‌ در کشور بیش از 144 میلیون سیمکارت واگذار شده و از این میان مجموع مشترکان فعال اپراتورها به رقمی بالغ بر 72 میلیون نفر می‌رسد. این رقم گویای آن است که حدود نیمی از سیمکارت‌های واگذار شده کشور حالت غیرفعال دارند.
 دولت در ۶ ماهه اول امسال ۷۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به بخش جاری و ۸هزار و ۶۱۹ میلیارد تومان به بخش عمرانی تخصیص داده است.
 مصطفی احمدی، رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با بیان اینکه با قاچاق این محصولات به کشور روبه‌رو هستیم، درباره سلامت آجیل‌های قاچاق و مشکلاتی که می‌توانند برای مردم ایجاد کنند، هشدار داد.
 


Page Generated in 0/0064 sec